Skip to main content
Vraag

Bug tijdens herladen PAY and GO

  • February 6, 2017
  • 1 reactie
  • 139 Bekeken

Ik heb deze ochtend mijn Pay and GO kaart online herladen met 15 euro. Toen dit in orde was heb ik hetzelfde gedaan voor mijn vrouw. Echter na het ingeven van de beveiligingscode voor de betaling kreeg ik de melding dat zowel mijn GSM (OPNIEUW) als die van mijn vrouw herladen was.
Ik heb echter mijn GSM nummer niet opnieuw ingegeven en het was ook zeker niet de bedoeling om deze 2 keer op te laden!
Aangezien ik in Maleisië woon en maar voor een paar weken in België ben, heb ik niets aan deze extra herlaadbeurt. Want tegen dat ik de volgende keer terug naar België kom zal dit vervallen zijn. Is er een manier om dit terug te krijgen?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • February 7, 2017
Hallo Dries!

Van zodra deze betaling is uitgevoerd en geregistreerd staat op uw oproepnummer kunnen wij deze actie helaas niet meer omdraaien, mijn excuses voor dit ongemak...

Mvg,

Wouter