Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Beste Eerste wil ik vragen waarom met een nieuw contract dat ik heb getekend in december voor een bedrag van 92eur wordt nu 125eur? 2de..waarom kan ik niet naar mijn gedetailleerde factuur online raadplegen. ? 3.er is een domiciliaring aangevraagd geweest en is niet doorgegaan..Maar door dat ik geen factuur kan raadplegen online bij my proximus ,weet het niet een mededeling om alsnog mijn rekening te betalen. Heb ook op een ander email adres van mij,welke ik jullie niet heb meegedeeld, een aanmaning gehaad voor een bedrag van 101eur..dat vond ik maar raar. Kunt u mij hierover iets laten weten. Danku
Op 1/2/2017 zijn we overgeschakeld naar Proximus met het pakket Tuttimus. Hierin zitten 3m netflix gratis inbegrepen. Tijdens de installatie werd ons hier geen informatie over gegeven. Dezelfde dag nog gebeld en er werd me toen gegarandeerd dat ik binnen de 10dagen een code ging ontvangen. Tot op heden geen code gezien!! Wel meerdere mails met de vraag om een tevredenheidsenquete in te vullen!! Wanneer mag ik mijn code ontvangen?
Ik wil mijn vrouw haar email adres installeren maar krijg altijd de melding dat het mailadres is verouderd, nochtans heeft ze nog over een 2 tal weken wel kunnen werken met haar Skynet adres op haar oude pc.
Hallo, Kan er mij iemand helpen met het volgende aub? Ben van in augustus overgeschakeld van telenet naar proximus en heb elke maand al moeten bellen naar klantendienst voor foute factuur. Eerste maal was factuur 3x te hoog. Is opgelost geraakt en om mij te compenseren heeft klantendienst mij toen gebeld met vraag of ik Wanagogo-pakket voor 0,95€/maand wou ipv 5,95€/maand gedurende een jaar. Ik heb dit aanvaard. 2 volgende facturen weer verkeerd. Om mijn "vertrouwen" in proximus niet verliezen hebben ze mij toen 7€/maand korting gedurende een jaar voorgesteld. Heb ik aanvaard. Vanaf dan waren facturen redelijk correct. Maar van die 2 kortingen heb ik nog steeds niets gezien!!! Elke maanf bel ik naar klantendienst en elke maand krijg ik hetzelfde te horen : de volgende factuur zullen uw kortingen er worden afgetrokken. Die telefonische klantendienst is echt een lachertje als je het mij vraagt!!!!! Ik ging normaal Wanagogo nooit een abo nemen maar voor 0,95€/maand heb ik dit to
ik wil een abonnement opzeggen. Hoe moet ik dit doen?
Hoe kun je langer dan 60 dagen een opgenomen prog.laten staan ? Meer als 60dagen is bij opnameopties niet geactiveerd
Sinds 4 dagen overgeschakeld van Telenet naar Proximus-TV. Onze TV is een B&O. Onder Telenet kon de TV volledig bediend worden (gewoon gebruik) met de B&O-afstandsbediener. De technieker die de wijziging uitvoerde, kon niet alle functies door de Proximus-afstandsbediener laten uitvoeren. Vandaag bijna de ganse dag geprobeerd met de Proximus-supportdiensten om alle functies door de Proximusafstandbediener (Pab)te laten overnemen. Meerdere pogingen mislukten. De conclusie van een van deze tussenkomsten was om de Pab te wisselen. Dat willen we doen, maar...nu kunnen we de TV-posten niet meer wisselen. Opnieuw Proximus-support, die de procedure voor resetten van de afstandsbediener doorstuurde. Ook dat werkte niet, en wij zitten dus geblokkeerd op 1 kanaal...kan iemand helpen? Dank
Hey, Ik heb een MAXI abonnement (Tuttimus) waarbij ik zie op de Proximus website dat deze een 100Mbps download snelheid zou moeten hebben. Of op z'n minst toch 70Mbps. Mijn laptop is rechtstreeks via kabel aangesloten op de modem. Maar toch haal ik maar MAX 58Mbps. Terwijl dit enkele maanden geleden toch heel mooi tussen de 70 en 85 was. Dit is toch niet echt normaal, of toch? Lijn nummer: 053849951
Op mijn factuur moet ik 13.50 euro aan derden gebeld met proximus zij kunnen er zo gezegd niets aan doen dat is een nr 9636 ik antwoord daar nooit op en toch staat het op mijn factuur , ik denk er aan bij de volgende factuur het niet meer te betalen.En als ze moeilijk heden maken er zijn nog andere .
Hallo Wij hebben thuis een oude belgacom T21 BA modem die wij momenteel gebruiken. Zou het kunnen dat deze geen optimale internetsnelheid geeft?(de modem werkt nog perfect)
Begin december kreeg ik telefonisch de mogelijkheid om de optie 'International Sports' gratis te proberen voor 2 weken. Indien ik de optie niet wou verlengen, moest ik binnen de 2 weken de optie deactiveren op mijn 'MyProximus'-account. Aangezien ik niet overtuigd was van de optie, deed ik dat dan ook. Helaas is de optie van 9,95 euro per maand wel opgenomen in mijn laatste 2 facturen (maanden december en januari). Hoe kan dit?
Hallo, ik heb vandaag 11/02 een aanmaning via mail gekregen voor een openstaande factuur te betalen. De domiciliering zou niet meer werken zo gezegd. Mensen dit is oplichting pas er mee op men vraagt om onmiddellijk te betalen via bancontact of mastercard. Dit niet doen A.U.B zo geraakt men ook aan uw bank gegevens. Volgens de mail extensie komt het nep mailtje van uit Nederland. Groetjes Marc
Ik kan niet meer op Proximus netwerk . Ik wordt steeds verbonden met FSFR 3G Heb al verschillende malen mijn gsm uitgezet en terug aan maar steeds hetzelfde
Ik werk in hartje Brussel, dus er zou een heel goede coverage moeten zijn voor het netwerk en toch valt mijn 4G connectie steeds weg. Ik heb geen Wifi netwerk of hotspot om over op te schakelen dus dit is zeer frustrerend. Ik heb al alles geprobeerd maar het probleem blijft zich herhalen.
Sinds deze middag is het logo van sommige zenders in de infobalk niet te zien tijdens het zappen en is in de plek daarvan het logo van proximus te zien. Het betreft de zenders Ment TV, Zes, Caz en Vitaya. Voor de rest is alles in orde. Ik heb een V4 Decoder. Al herstart maar blijft hetzelfde. Moesty
De stream van Cartoon Network NL mist een stuk van het beeld. De stream van Disney Junior NL heeft geen geluid. Met de andere zenders loopt alles gesmeerd. Dit is al zeker een maand zo. Ik dacht: ik meld het even.
Geachte Ik heb een Smart+Phone 20 abonnement, normaal gezien heb ik 1,5Gb mobiele data. Deze maand ben ik over mijn limiet gegaan en zou graag willen weten of het mogelijk is om eenmalig mobiele data bij te kopen. Zo ja, hoe doe ik dit dan? Alvast bedankt
Beste Hierin gesloten in bijlage attest inkomengarantie voor sociaal tarief aan te vragen. Wil u dat in orde brengen aub. Vriendelijke groeten Van den heuvel joan
Hallo ik heb een (gratis) website bij Proximus maar ik kan op geen enkele manier nog inloggen dus ik zou die graag verwijderen maar hoe ???????????????
We zijn sinds vandaag nieuwe klant bij proximus tv en internet. Bij de pack die we hadden gepakt zat gratis 3 maand netflix bij. Hoe krijgen we deze gegevens want de instalateur heeft deze gegevens niet achter gelaten.
Hoe kan mijn Samsung tablet E-T560 verbinden met het internet via mijn Vodafone Mobile Connect stick ?
Beste, Op 4 november 2016 hebben we internet aangevraagd in ons appartement, een week later is dit iemand komen installeren en werkt alles, behalve de myproximus account. Al sinds het begin krijgen we steeds de melding dat er technisch probleem is en dat het binnenkort zal worden opgelost of dergelijke. Extra tips in de site helpen ook niet direct. Bovendien krijgen we ook geen factuur en beschikken we dus over gratis internet in feite. Niet dat we dat zo erg vinden, maar dit zou toch moten opgelost raken en het is denk ik alleen maar in jullie voordeel. Ik heb jullie ook al verschillende keren proberen bellen, maar daar komt niets uit voort. Hopelijk kan dit snel worden opgelost? Met vriendelijke groeten, Jan
Ik was van plan om een nieuwe gsm te kopen en ineens een abonnement aan te schaffen. Gisteren zag ik een aanbieding die me interesseerde. Deze bedroeg de huawei nova in combinatie met een abonnement van €20/maand en de gsm aan €50. Ik wou vandaag ingaan op de aanbieding maar ze is verdwenen. Kan ik hem toch zo kopen, komt ze nog terug of heb ik niet goed gekeken?
Beste, Gisteren heb ik uit pure noodzaak slechts een paar seconden op internet een adres opgezocht, internet direct terug uitgezet. Er stonden geen andere internetpagina's open op mijn gsm. Tot mijn grote verbazing kost mij dit 44,51€!! Klopt dit? Ik vind dit wel een groot bedrag voor slechts een opzoeking via google... ?
Op 02/02/17 heb ik punten ingeruild voor 2 filmtickets van UGC. Ik krijg een boodschap dat binnen de 15minuten er een code zal gestuurd worden. Maar geen e-mail met codes ontvangen? Bij status staat nog steeds 'uw bestelling wordt verwerkt'. Is het mogelijk nu gewoon de punten terug te zetten, Zo kan ik die op een ander moment gebruiken. Groetjes Ibtissam
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.