Skip to main content
Antwoord

Betalen voor gedeactiveerde optie 'International Sports'.

  • February 10, 2017
  • 1 reactie
  • 441 Bekeken

Begin december kreeg ik telefonisch de mogelijkheid om de optie 'International Sports' gratis te proberen voor 2 weken. Indien ik de optie niet wou verlengen, moest ik binnen de 2 weken de optie deactiveren op mijn 'MyProximus'-account. Aangezien ik niet overtuigd was van de optie, deed ik dat dan ook.

Helaas is de optie van 9,95 euro per maand wel opgenomen in mijn laatste 2 facturen (maanden december en januari).

Hoe kan dit?

Beste antwoord door evebxl

Hiervoor wend je je beter tot de klachtendienst.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

evebxl
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • Antwoord
  • February 11, 2017
Hiervoor wend je je beter tot de klachtendienst.