Skip to main content
Vraag

4G valt steeds weg

  • February 10, 2017
  • 2 reacties
  • 421 Bekeken

Ik werk in hartje Brussel, dus er zou een heel goede coverage moeten zijn voor het netwerk en toch valt mijn 4G connectie steeds weg. Ik heb geen Wifi netwerk of hotspot om over op te schakelen dus dit is zeer frustrerend.
Ik heb al alles geprobeerd maar het probleem blijft zich herhalen.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • February 10, 2017
Was 2 weken geleden in Brussel-Luxemburg. Was Fon-spots van PX aanwezig. Kon daar helaas niet op inloggen. Was ook TN Homespot aanwezig daar kon je wel op inloggen. Heb dit op het forum aangehaald, maar niemand van PX die hier op reageerde. Jammerlijke zaak.

Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • February 11, 2017
Hallo Barbara!

Kan u mij het betrokken oproepnummer even doorgeven?
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik het even na voor u.

Mvg,

Wouter