Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Hallo, Wij hebben nog een website van ons bedrijf die nog online staat en die we ofwel zouden moeten kunnen aanpassen ofwel verwijderen. Het probleem is dat wij het paswoord niet meer hebben. Kan iemand ons hierbij helpen?
Bij decoder v5 kon men boxen aansluiten en zo radio luisteren via decoder zonder dat tv-toestel aanstond. Bij decoder v5 compact is er geen mogelijk meer om boxen aan te sluiten ( gele en rode aansluiting) of is er toch nog een mogelijkheid?...
hallo ik heb deze e-mail gekregen,een e-mail waarin ze mensen proberen in te luisen, 'k weet niet wat er mee te doen,moet ik met deze e-mail naar de politie om klacht neer te leggen,of lossen jullie dit op dit is de e-mail: Proximus (veiligheid@mijndomein.nl) Prioriteit Hoog 2/04/2016 veiligheid@mijndomein.nl Is deze email onleesbaar? Open de online versie Proximus Uw domiciliëring van de maand februari is mislukt Beste klant, Proximus info: Onlangs heeft Proximus geprobeerd het factuurbedrag van €101,50 van uw Proximus-diensten te domiciliëren. Helaas is deze domiciliëring geweigerd door de bank met foutmelding: [ISO MD01 – Machtiging is (nog) niet geregistreerd bij de bank van de debiteur] Doordat de domiciliëring het bedrag niet van uw rekening kon afschrijven, verzoeken wij u te betalen via Bancontact/Mistercash door middel van onderstaande stappen. Het openstaande bedrag is momenteel €101,50 (inclusief kosten). - Klik hier op: factuur betalen om het
Tijdens de werkzaamheden aan het netwerk zijn wij volledig afgesloten geweest van 17/02/2017 tot 21/02/2017 ca 11.00 uur. Dit alles zonder enige waarschuwing. Ik vind dat dit niet zou mogen gebeuren en zeker niet zonder enige verwittiging vooraf. Wij betalen tenslotte voor een volledig abonnement en verwachten dan ook enige service. Zijn er nog meer klanten die met zo'n vervelend euvel te maken hebben gehad?
Beste, zou het TP Link Archer kunnen gebruikt worden als alternatief voor de BB modem? mvg S.
Wanneer ik op MyProximus bijkomend volume wens aan te vragen, door op de link te klikken, krijg ik een melding dat deze dienst niet meer bestaat. Ik moet iedere keer telefonisch contact opnemen. Hoe komt dat? Dank u voor de hulp
Wij hebben al verschillende problemen ondervonden met onze opnames nu staat familie en stadion er automatisch in door PX zelf maar nu is het probleem bij de kroongetuigen waar voorheen nooit een probleem bij was ? Ben het zooooo beu!! Wij betalen 127euro altijd netjes optijd maar ik vraag mij af wanneer er eens geen probleem gaat zijn in 1week.. Kan ik niet gewoon een v3decorder krijgen?! heb gehoord id PXwinkel dat met die decorders nooit problemen zijn en het alleen bij de nieuwe is..
goeiemiddag heb mn factuur gekregen vr de maand februari,maar lijkt my veel tehoog,alsook omdat er bedragen in voorkomen vr dec en janauri,terwyl de factuur van januari met domicieliering reeds betaald is,is dit mogelijk om dit na te kijkn,veel dank,inge igosse Datum 17 februari 2017 Documentnummer 6729818956 Klantnummer 35642949 prive bericht is reeds verstuurd
Sinds enkele dagen details verbruik niet meer zichtbaar. Ik krijg de melding: "Door een technische tussenkomst is deze dienst momenteel niet beschikbaar. Gelieve later opnieuw te proberen." Is het niet meer mogelijk details te zien?
Mijn decoder start niet meer op. Na enkele seconden verschijnt er "Error 40" en de blauwe powerknop flikkert. Ik heb de stekker al uitgetrokken en de modem ook al herstart, zonder resultaat... Factory reset lukt ook niet, foutmelding SaErr2801 ...
Hallo, Ik wil een proximus cloud account aanmaken maar dit lukt mij niet. Ik krijg volgende foutmelding. Wat doe ik verkeerd? Kunnen jullie mij verder helpen? Vriendelijk dank
Beste lezer, Mijn opname programma binnen proximus tv werkt niet. Ik zie in mijn tv gids dat het programma reeds opneemt maar op mijn tv scherm zelf als ik het programma kijk zie ik dat het niet opneemt. De volgende dag kijk ik in mijn opnames en wat zie ik? Juist, de opname is niet gebeurd. Ik heb mijn decorder al reeds opnieuw opgestart maar ik zie geen verbetering/verandering. Wie kan mij helpen? Alvast bedankt!!!
Dit heb ik al een paar keer voor gehad bij opgenomen programma's. Ik wil zo een afspelen en wat krijg ik te zien? Juist, reclame voor M+S zender. Als ik stop en opnieuw start maar vanaf het begin, dan begint het opgenomen programma pas te spelen. Is dit een truukje van Proximus om die zender te nemen?
Privé heb ik een pack, zonder mobiel. Mobiel heb ik wel professioneel. Spijtig genoeg bestaat bij Proximus het 0 € abonnement nog niet. Betalen volgens gebruik. Dit zou ideaal zijn om mijn privénummer aan het pack toe te voegen, zonder met herlaadkaarten te moeten werken.
Ik, mijn man en mijn dochter zijn sinds 2 jaar klant bij Proximus voor onze GSM's. Echter wanneer wij bij mijn ouders op bezoek zijn hebben wij zo goed als geen bereik, dus niemand van ons drie. 100 meter van mijn ouders vandaan staat een kerk met gsm masten op maar deze zijn blijkbaar van Mobistar en van Base en dus ook van Telenet. Nu was mijn vraag of dit vandaag de dag nog normaal is dat wij met onze gsm op die plaats onbereikbaar zijn ? Adres is Hulsen waar je de zendmasten van de concurrenten ziet staan.
dit nummer belt me regelmatig op. Ik neem niet op, daar ik fraude vermoed. Als je het dan zelf belt via een anonieme internet lijn, krijg je iemand aan de lijn die als je vraagt waarover hij belde, beweert dat hij dat deed in opdracht van Proximus, met een aanbieding. Wil echter niet zeggen waarover het gaat, tenzij hij mag terug bellen en je opneemt. Op internet wordt gewaarschuwd voor dit nummer. Hoe kan ik dit nummer blokkeren?
Als ik mijn tuttimus pack omzet in een pack Internet, TV en GSM van €80,00, kan ik dan ook genieten van de affinity korting?
Hallo, zijn er nog mensen die problemen met routing ondervinden. Ik heb devices (smartphones, laptops etc) op mijn netwerk (5G Wifi, Wifi, kabel). Op het netwerk staat 3 raspberry pi's en interne server. Echter soms komt het voor dat een device (laptop bvb) geen connectie kan maken met de server of de rPI's. Vanaf een andere laptop is dat wel perfect mogelijk. Een paar dagen later kan het zijn dat ik vanaf de eerste laptop wel naar de server kan, maar vanaf een ander device niet. Deze morgen 2 uur verloren om aan mijn documenten te komen op mijn interne server, terwijl ik met een andere laptop direct kon verbinden. De enige oplossing is telkens de modem te rebooten. Nadien werkt het een tijdje wel vlot. Grtz
Wanneer ik inlog krijg ik steeds : Ontdek MyProximus MyProximus-voordelen Raadpleeg uw factuur en verbruik online. Maak een Wi-Fi Hotspots-account aan en surf gratis via de 930 000 Wi-Fi Hotspots in België en 13 000 000 wereldwijd. Beheer uw telefoon-, gsm-, internet-, tv- en Cloud-abonnementen. Voeg opties toe, beheer uw wachtwoorden, vind de pukcode van uw gsm terug of herlaad uw Pay&Go-kaart online. Spaar punten en ruil ze om voor geschenken met Premium Club. Bekijk uw geschiedenis en de vervaldatum van uw punten. Bijstand krijgen over mijn producten, de status van mijn vaste lijn en van het netwerk testen. Ontvang persoonlijk advies op basis van uw verbruik, om beter te genieten van uw abonnementen en diensten van Proximus. Ik kan mijn verbruik facturen etc... niet zien. Dit is al een week. Heb al IE geprobeerd zonder resultaat. Hoe oplossen?
Hoelang duurt het voor je gsm abonnement is geactiveerd kan nog niet bellen met proximus nog altijd telenet?
Goedeavond, Ik heb een internjetmaxi abonnement en kan me de fon paswoorden niet herrineren die ik heb aangemaakt. Via my proximus - producten - wifihotspots krijg ik het volgende antwoord: "Wi-Fi Hotspots in samenwerking met Fon Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen." Al verschillende dagen zo... Iemand een idee? Fijne avond, O
beste, krijg steeds fout melding als ik mijn producten wil zien . ook kan ik nergens inloggen om tv overal te zien . al 2 keer voor gebeld . 1 keer langs geweest in belgacom winkel maar nog steeds niet op gelost. george
Kreeg een nieuwe factuur waar ik van omver viel... 60€ eenmalige kosten? Activeringskosten? Heb 3 februari nog maar een factuur betaald van zoveel euro... En een vaste lijn die we niet hebben?
Beste Kan ik mijn premium punten niet meer inruilen tegen free minutes voor een vaste lijn? Mvg Marc
Beste Proximus, De promo GSM aan 49€ bij overstap naar Tuttimus is een groot succes. Zo groot zelfs dat jullie de tijd niet meer hebben om een antwoord te geven op de vraag wanneer ik van deze actie nog kan genieten. Op 15 november is mijn eerste mail verstuurd met een snelle telefonische reactie dat de aanvraag ingediend was en enkele dagen later werd dit zelfs via mail bevestigd met een referentienummer en een persoonlijk e-mail adres om haar op de hoogte houden. Op 1 december 2016 stuur ik mijn 2de mail met de vraag of er al iets meer geweten is. Een dag later krijg ik al terug een antwoord. Sindsdien heb ik nog 4 mails gestuurd (laatste op 1 februari 2017) maar heb nooit nog iets gehoord van mijn contactpersoon. Ook een mail gestuurd via een verkooppunt haalt blijkbaar niets uit. Ondertussen zijn we dus meer dan 3 maanden verder en weet ik nog steeds niets???? Kan er bij Proximus iemand iets zeggen wanneer ik (eindelijk) iets weet wanneer en hoe ik van deze promotie kan geniete
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.