Skip to main content
Vraag

Details verbruik

  • February 22, 2017
  • 5 reacties
  • 308 Bekeken

Sinds enkele dagen details verbruik niet meer zichtbaar. Ik krijg de melding: "Door een technische tussenkomst is deze dienst momenteel niet beschikbaar. Gelieve later opnieuw te proberen." Is het niet meer mogelijk details te zien?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Alexander
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • February 22, 2017
Zwijg toe, dat is al van gisteren zo maar enkel voor de mobiele diensten, voor mijn vaste telefoonlijn kan ik wel nog wel de details zien.
Ik hoop dat het rap opgelost wordt want die toestand begint mij ferm de keel uit te hangen. 😠

Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • February 22, 2017
Sinds enkele dagen details verbruik niet meer zichtbaar. Ik krijg de melding: "Door een technische tussenkomst is deze dienst momenteel niet beschikbaar. Gelieve later opnieuw te proberen." Is het niet meer mogelijk details te zien?
Heb het net geprobeerd en geen probleem. Kan details verbruik gewoon zien.

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • February 22, 2017
Dag lars_inho,

Ik heb net getest via mijn eigen MyProximus account en het werkt hier. Heb je al geprobeerd via een andere browser of heb je de cookies en surfgeschiedenis eens verwijderd?

Groetjes,

Antonella

Alexander
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • February 22, 2017
Met een andere browser krijg ik dezelfde vermelding dat het een technisch probleem is maar eigenaardig genoeg doet dat alleen voor mobiele telefonie en internet, voor mijn vaste lijn krijg ik wel de details van mijn telefoongesprekken te zien, dat vind ik toch maar eigenaardig.

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • February 23, 2017
Heb je de cookies en surfgeschiedenis eens verwijderd?

Groetjes,

Antonella