Skip to main content
Vraag

MyProximus en producten

  • February 21, 2017
  • 1 reactie
  • 120 Bekeken

beste,
krijg steeds fout melding als ik mijn producten wil zien .
ook kan ik nergens inloggen om tv overal te zien .
al 2 keer voor gebeld .
1 keer langs geweest in belgacom winkel
maar nog steeds niet op gelost.
george
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • February 22, 2017
Dag George,

Je kan ons steeds via privébericht naar Het Proximus team klantgegevens sturen. (telefoonnr, login, klantnr)

Dan kijken we alles voor je na.

Om te kunnen genieten van Tv applicatie kan je via onderstaande link alvast meer info vinden.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tve_install/particulieren/support/televisie/proximus-tv-applicatie/van-start-met-de-proximus-tv-applicatie/hoe-krijgt-u-tv-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html

Met vriendelijke groeten

Koen