Beste Proximus,
De promo GSM aan 49€ bij overstap naar Tuttimus is een groot succes. Zo groot zelfs dat jullie de tijd niet meer hebben om een antwoord te geven op de vraag wanneer ik van deze actie nog kan genieten.
Op 15 november is mijn eerste mail verstuurd met een snelle telefonische reactie dat de aanvraag ingediend was en enkele dagen later werd dit zelfs via mail bevestigd met een referentienummer en een persoonlijk e-mail adres om haar op de hoogte houden. Op 1 december 2016 stuur ik mijn 2de mail met de vraag of er al iets meer geweten is. Een dag later krijg ik al terug een antwoord. Sindsdien heb ik nog 4 mails gestuurd (laatste op 1 februari 2017) maar heb nooit nog iets gehoord van mijn contactpersoon. Ook een mail gestuurd via een verkooppunt haalt blijkbaar niets uit.
Ondertussen zijn we dus meer dan 3 maanden verder en weet ik nog steeds niets????
Kan er bij Proximus iemand iets zeggen wanneer ik (eindelijk) iets weet wanneer en hoe ik van deze promotie kan genieten???
Lijkt mij toch niet zo een moeilijke vraag om te beantwoorden.
MVG, Steven
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.