Skip to main content
Antwoord

Cloud account aanmaken

  • February 22, 2017
  • 2 reacties
  • 153 Bekeken

kvantorre
Hallo,

Ik wil een proximus cloud account aanmaken maar dit lukt mij niet.
Ik krijg volgende foutmelding. Wat doe ik verkeerd?



Kunnen jullie mij verder helpen?

Vriendelijk dank

Beste antwoord door ThomasP

Hey kvantorre, ik zie dat de installatie gisteren is gebeurd. De volledige administratieve activatie van je account echter is nog in 'afsluitfase' waardoor je bepaalde functionaliteiten (in MyProximus) niet kan gebruiken. Normaal gezien stroomt dit volledig automatisch door. Ik maak voor alle zekerheid even een ticket aan naar de desbetreffende dienst. Zodra alles administratief correct staat, kan je gebruik maken van bijvoorbeeld de Cloud.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • Antwoord
  • February 22, 2017
Hey kvantorre, ik zie dat de installatie gisteren is gebeurd. De volledige administratieve activatie van je account echter is nog in 'afsluitfase' waardoor je bepaalde functionaliteiten (in MyProximus) niet kan gebruiken. Normaal gezien stroomt dit volledig automatisch door. Ik maak voor alle zekerheid even een ticket aan naar de desbetreffende dienst. Zodra alles administratief correct staat, kan je gebruik maken van bijvoorbeeld de Cloud.

kvantorre
  • Auteur
  • Apprentice
  • February 22, 2017
Ok bedankt voor de snelle reactie.
Ik volg het verder op.