hallo ik heb deze e-mail gekregen,een e-mail waarin ze mensen proberen in te luisen,
'k weet niet wat er mee te doen,moet ik met deze e-mail naar de politie om klacht neer te leggen,of lossen jullie dit op
dit is de e-mail:
Proximus (veiligheid@mijndomein.nl)
Prioriteit Hoog
2/04/2016
veiligheid@mijndomein.nl
Is deze email onleesbaar? Open de online versie
Proximus
Uw domiciliëring van de maand februari is mislukt
Beste klant,
Proximus info: Onlangs heeft Proximus geprobeerd het factuurbedrag van €101,50 van uw Proximus-diensten te domiciliëren. Helaas is deze domiciliëring geweigerd door de bank met foutmelding:
[ISO MD01 – Machtiging is (nog) niet geregistreerd bij de bank van de debiteur]
Doordat de domiciliëring het bedrag niet van uw rekening kon afschrijven, verzoeken wij u te betalen via Bancontact/Mistercash door middel van onderstaande stappen. Het openstaande bedrag is momenteel €101,50 (inclusief kosten).
- Klik hier op: factuur betalen om het openstaande bedrag te voldoen via Bancontact/Mistercash, Sofort Banking
- Kies de juiste waarde van het bedrag
- Klik op het winkelmandje
- Voer daarna bij "Uw emailadres": proximus.193724@hotmail.com in
- Kies daarna de bank die u wilt gebruiken voor de betaling
Het bedrag zal worden verhoogd met buitengerechtelijke incassokosten ter hoogte van €145,50 indien het niet voor dinsdag 05 april 2016 is voldaan. Wij willen u erop attenderen dat bij een achterstallige betaling uw Proximis-abonnement kan worden geblokkeerd.
Bij voorbaat dank voor uw medewerking.
Met vriendelijke groeten,
Het Proximus-team
Antwoord
Fraude e-mail
Beste antwoord door KoenN
Bedankt voor het doorsturen van de e-mail naar abuse@proximus.com
Onze diensten gaan alles onderzoeken ivm deze fraude mail.
Met vriendelijke groeten
KoenN
Onze diensten gaan alles onderzoeken ivm deze fraude mail.
Met vriendelijke groeten
KoenN
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
