Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Beste, Ik had een vraag i.v.m. met een promotie abbonement met gsm, namelijk over de Galaxy A3 2017 Peach, wij zijn namelijk al klant bij proximus al jaren en sinds 2 jaar volledig pakket, nu was de vraag of het mogelijk is om een de promotie gsm+abbonement ook kunnen kopen en het nummer behouden want in de proximus winkel in maasmechelen is ons al eens gezegt geweest dat dit niet kon? M.v.g. Dorien
Sedert gisteren is onze vaste lijn van de ambulance centrale buiten dienst. Tot op heden geen oplossing van proximus. De beloofde techniekers zijn gisteren niet langsgeweest. Proximus brengt opzettelijk levens in gevaar en vind dit normaal. Hopelijk hebben de mensen van proximus geen ziekenwagen nodig maar daar trekken ze zich niks van aan het is duidelijk dat proximus geen enkele oplossing bied als er zich problemen voordoen. Mensenlevens zijn voor proximus niets waard. Dat is duidelijk service nul enkel geld en omzet daar gaat het hen om een alarm centrale zonder communicatie zetten omdat een lasser geen overuren mag doen om de straat open te breken. Omdat hun eigen kabel op de openbare weg onderbroken is proficiat hopelijk moeten jullie niet wachten op een ambulance die niet opgeroepen kan worden
Iemand een idee hoe je een extender TL-WA854RE aan de praat krijgt ? WPS werkt niet. Toen ik Telenet had ging dit zonder probleem ...
Goeiedag , vandaag hebben we ons pas ingeschreven in de premium club , we zijn al jaren trouwe klant en hebben 0 punten gespaard. Waarom worden we niet automatische ingeschreven in de premium club ? We hoorden van sommige klanten dat het bij hen 'automatisch' ging. Betekent dit dat we de punten , die we hadden kunnen sparen indien we wel lid hadden geweest , kwijt zijn ? Alvast bedankt voor uw reactie ...
Ik schrijf dit bericht, omdat ik een beetje geschrokken ben. Ik schrijf nav de zwemmer Pieter Timmers, wiens naam en andere persoonlijke gegevens blijkbaar door terroristen werden gebruikt ivm een Lampiris aansluiting in Schaarbeek. Ik heb zelf een week geleden een e-mail van Proximus ontvangen ivm de bevestiging van een zogenaamde afspraak met een Proximus technieker ivm de installatie van een aansluiting in Schaarbeek, die ik nooit aangevraagd heb. Ik woon heel ergens anders in Vlaanderen, net als de gedupeerde Pieter Timmers. Ik heb de Proximus e-mail direct gedeleted, omdat ik dacht dat het een spambericht was, zogenaamd van Proximus afkomstig. Ik weet niet of het een aansluiting voor tv, internet of vaste lijn of een heel pack betrof. Ik dacht het is spam, weg ermee. Er stond een huisadres bij in Schaarbeek, maar dat weet ik ook niet meer, enkel dat het Schaarbeek was, net als bij Pieter en dat de technieker daar ging langskomen voor de installatie. Sinds ik deze avond op h
Binnenkort verhuis ik naar een nieuwe locatie. Het doel hierbij is om proximus in de namiddag van de verhuis te regelen, op een zaterdag. Ik ben hiermee ruim op tijd gestart, ongeveer 2 maand op voorhand. Dit ging niet omdat de eigenaar zijn contract nog niet opgezegd had. Maar als de eigenaar dit deed kwam het in orde (niet dus). Vrijdag nog eens met Proximus gebeld, klantendienst kon lasser niet verwijderen, maar dit ging zeker ten laatste ma in orde komen (nog steeds niet). Kunnen jullie me dan laten weten hoe ik dit in orde kan brengen.
Bij mijn vorige router was het mogelijk om mijn oude Windows XP te beletten om te connecteren met het internet (voorkomen dat virussen kunnen binnenkomen op die PC) maar ik kon wel intern connecteren met andere PC's via mijn lokaal netwerk (onder andere poorten voor TeamViewer werden open gezet). Nu heb ik een BBox 3 staan. Mijn vraag: kan ik hetzelfde doen met de BBox 3 en zo ja, hoe?
Beste, Tijdens mijn laatste factuur heb ik toch iets vreemd opgemerkt. Op 05-02-01 staan er 29 gesprekken voor "Mobiel in buitenland (roaming) => Data vanuit het buitenland". Een klein voorbeeld van de lijst hier: Datum Beginuur Duur Bedrag 05-02-17 17:45:47 02:50:42 0,5019 05-02-17 17:45:49 02:50:41 0,5018 05-02-17 17:45:51 02:50:41 0,5018 05-02-17 17:45:52 02:50:41 0,5018 05-02-17 17:45:53 02:50:41 0,5018 05-02-17 17:45:55 02:50:41 0,5018 05-02-17 17:45:57 02:50:41 0,5018 En dat gaat een pagina door. Het kan zijn dat deze GSM in het buitenland geweest is op die dag, dat weet ik niet meer precies. MAAR: Wat betekent dit? Bijna iedere sec. wordt er een duur aangeduid van 02:50:43 (2 uren?) en een bedrag van 0.5018€ Zo gaat de lijst nog een tijdje door. Met een paar andere tijdsti
Hallo, Sinds dat wij overgestapt zijn van een factuur met BTW nummer naar een tuttimus pack en factuur ZONDER BTW nummer flipt 'myproximus' in mijn ogen. Als ik inlog kom ik nog steeds op de 'zakelijke' myproximus site terecht. ik krijg steeds een pop-up (al heel lang): bedankt voor het bestellen van je nieuwe producten, deze zullen binnenkort te zien zijn. Klik ik op 'mijn verbruik', dan krijg ik een pop-up... er isiets fout gelopen, probeer het openieuw... klik op 'mijn producten' zie ik niets. Tot mijn grote verbazing in de 'Myproximus' app op mijn gsm wel juist en niet meer 'zakelijk'. Hoelang zal dit nog aanhouden? want ik wil een correcte info als ik via de PC inlog?!
Op 20 februari regelde ik de overstap van Scarlet naar Proximus. Ik ging voor het Tuttimuspakket. Op 2 maart kwam de installateur langs. Modem, decoder, ...geïnstalleerd. Alles werkt...behalve alle extra's waar ik eigenlijk de overstap voor gemaakt heb....: TV-app, extra tv-bundel zoals vermeld in de aanvraag, abonnement Netflix voor 3 maanden, de wi-fi-hotspots... Moet ik gewoon nog wat geduld hebben? Brengt Proximus dit alles in orde? Of wordt er van de klant ondernemingszin verwacht. In dat laatste geval...ik vind voorlopig geen artikels of links die mij verder kunnen helpen.
Normaal bij de opnames staat er een mogelijkheid om deze langer te bewaren, nu heb ik de tekenfilm Tarzan al een tijdje geleden opgenomen en ik zie nu dat het nog maar 3 dagen beschikbaar is en ik wil deze nu langer bewaren maar er is alleen de keuze tussen kijken, wissen, opnameopties en zendercatalogus. Dus geen mogelijkheid op deze langer te bewaren en toch heb ik nog plaats beschikbaar op lange termijn. Hoe kan ik dit langer bewaren?
OUT TV wil op Proximus TV en is een aktie gestart op Facebook. Ben jij abonnee van Proximus en wil jij ook OUTtv ontvangen? Laat het ons weten via ikwilouttv@out.tv of laat je stem horen op de Facebookpagina van Proximus. Hopelijk zal OUTtv dan in het nieuwe jaar toegevoegd worden aan hun aanbod.
Beste Ik heb niet zo'n goede verbinding op mijn kamer. Ik heb alles al geprobeerd extenders, proximusadapter... Zou het misschien mogelijk zijn om een 2e modem te plaatsen in mijn kamer? Of heeft iemand anders nog ideeën? Alvast bedankt!
Sinds november zijn er maar af en toe "nieuwe" films verschenen in de "blockbuster cadeau" sectie voor Tuttimus enz., en de kwaliteit en oudheid ervan varieert enorm. Proximus zegt natuurlijk niet aan klanten dat de "blockbuster cadeau" slechts een keuze is tussen 12 films, van 1990 tot 2015 (misschien binnenkort 2016?), waarvan sommigen films voor kindjes zijn, en dat deze amper vernieuwd worden. Sommige waren misschien ooit een blockbuster voor een bepaald publiek, maar het is hoge tijd dat Proximus dit aanbod veel verbetert. Het zou wel beter zijn mocht Proximus zeggen dat wij recht hebben op 1 film op vrije keuze per maand, ongeacht hoe oud of nieuw het is, en dat wij zelf kunnen kiezen welke film wij als onze "gratis film" aanduiden.
ben al de hele dag bezig om mijn kaart te herladen. Identificatie lukt, maar daar blijft het dan ook bij. Heb al contact gehad allles lijkt in orde kaart is ook geregistreerd. Wie kan me verder helpen aub ?
Ik heb sinds kort een BBOX 3. Bij het opstarten van de modem zijn, na enige tijd, de controlelampjes blauw. Enige tijd later zijn de LAN en WiFi lampjes echter rood. Ik niet onmiddellijk de betekenis van deze rode controlelampjes. Kan iemand me daarbij helpen?
Ik heb zopas een Twist 304 Trio gekocht. Uit de handleiding maak ik op dat ik de weergave van de oproeper zou kunnen lezen voordat ik ga antwoorden. Ik betaal aan proximus hiervoor maandelijks een bedrag opdat dit mogelijk zou zijn. Hoe moet ik echter mijn Twist 304 Trio instellen opdat het zou werken. De handleiding is me niet helemaal duidelijk.
Wat is het maximaal aantal punten dat je kunt sparen, dus wat is het duurste geschenk dat je kunt krijgen (zonder bijbetalen) ?
Goede avond, Ik ben zojuist van telenet naar proximus overgestapt. Ik heb gisteren mijn nieuwe simkaart via de post ontvangen en deze op de juiste manier in mijn gsm (iphone5) gestoken, mijn vorige simkaart was al gedeactiveerd. Nu blijft mijn gsm aangeven dat mijn simkaart niet geinstalleerd is en ik heb al verscheidene keren mijn gsm uit en aan gezet, simkaart eruit erin, volledig de iphone gereset niets helpt. Weet iemand wat er aan de hand is? groeten Frederik
Hallo, ik heb daarstraks mijn krediet online herladen voor 15 euro. Normaal als ik online herlaad zou ik ipv. 250mb 500mb moeten krijgen, maar dat is deze keer niet gebeurd. Er stond toen ik deze optie koos toch nog steeds dat ik het dubbele ging krijgen. Het is natuurlijk niet zo een groot probleem, maar ik vind het wel jammer... Is er een manier waarop ik die andere 250mb toch nog kan ontvangen? Alvast bedankt!
Ik kan mijn simkaartnummer niet meer lezen doordat mijn simkaart is bijgeknipt. Kan ik deze nog ergens terugvinden?
Beste, Ik heb reeds een week geen beeld op mijn tv, ik krijg enkel geluid als ik mijn digitale tv opzet. Ik heb mijn modem al heropgestart, mijn decoder (compact vorm) heropgestart en gereset en niets helpt. Is er een oplossing mogelijk?
Voor de zoveelste keer werkt mijn decoder niet meer, dus geen tv vandaag, volgens mij ligt het waarschijnlijk aan de kabel, want hij is uitgevallen na het poetsen, heb alles uitgetrokken, gereset en dat verschillende keren opnieuw gedaan, maar niks wil lukken.
Beste Ik heb mijn facturen nodig van november 2015 tot en met december 2017. Een deel kan ik printen, de oudere facturen niet. er wordt verwezen naar "archief", maar....ik vind de button "archief" niet! Graag hulp!
Beste, Mijn vader heeft een toestel dat door proximus geleverd werd. Voor dit toestel is nog steeds geen update naar android 6. In onze familie zijn er 4 andere die deze update al wel hebben verkregen maar blijkbaar loopt enkel de proximus telefoon achter. Is er nieuws wanneer deze update zal gereleased worden? Bij voorbaat dank
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.