Skip to main content

Kan mijn Pay&Go niet meer herladen

  • March 3, 2017
  • 10 reacties
  • 456 Bekeken

ben al de hele dag bezig om mijn kaart te herladen. Identificatie lukt, maar daar blijft het dan ook bij.
Heb al contact gehad allles lijkt in orde kaart is ook geregistreerd. Wie kan me verder helpen aub ?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

10 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • March 4, 2017
Hallo trezeke!

Kan u mij het betrokken oproepnummer doorgeven via een privébericht, dan kijk ik het graag voor u na.

Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Mvg,

Wouter

Forum|alt.badge.img+1
  • Motivator
  • March 6, 2017
Hier net hetzelfde, ik probeer al een week mijn kaart te herladen, het nummer is correct, maar de knop om verder te gaan werkt niet. De eerste keer lukte het als vanzelf en nu niets.

  • Apprentice
  • March 6, 2017
hier ook het zelfde en moet kaart dringend herladen

Forum|alt.badge.img+1
  • Motivator
  • March 8, 2017
Dat werkt nog altijd niet en schijnbaar hebben ze ook geen zin om dit te herstellen. Volgens mij hebben ze liever abonnementen, daar verdienen ze meer aan.

  • Apprentice
  • March 11, 2017
Ik kan mijn kaart online ook niet meer herladen. knop werkt niet om verder te gaan

Martin
  • March 11, 2017
heb je de browser opera staan, dan zou ik daar eventueel eens mee proberen of het met deze lukt?

  • Apprentice
  • March 11, 2017
Opera, chrome en internet explorer werkt niet. toch bedankt

Martin
  • March 11, 2017
Ok, ik wilde je dit maar meegeven omdat ik al verschillende keren gelezen heb, dat als er soms problemen optreden met browsers dat het dan met Opera wel soms lukt, spijtig genoeg niet altijd 🙂

  • Apprentice
  • March 11, 2017
Het is me gelukt via de myproximus app om verder te gaan naar stap 2

Forum|alt.badge.img+1
  • Motivator
  • March 11, 2017
Met Microsoft Edge lukt het wel, en zoiets moet je dan zelf uitzoeken, geen enkele pipo van Proximus die een antwoord geeft, van een service gesproken.