Op 20 februari regelde ik de overstap van Scarlet naar Proximus. Ik ging voor het Tuttimuspakket. Op 2 maart kwam de installateur langs. Modem, decoder, ...geïnstalleerd. Alles werkt...behalve alle extra's waar ik eigenlijk de overstap voor gemaakt heb....: TV-app, extra tv-bundel zoals vermeld in de aanvraag, abonnement Netflix voor 3 maanden, de wi-fi-hotspots...
Moet ik gewoon nog wat geduld hebben? Brengt Proximus dit alles in orde? Of wordt er van de klant ondernemingszin verwacht. In dat laatste geval...ik vind voorlopig geen artikels of links die mij verder kunnen helpen.
Antwoord
Tuttimus
Beste antwoord door AntonellaD
Dag Johan DK,
Je extra TV bundel zou onmiddellijk moeten werken.
TV applicatie en wifi hotspots kan tot 48u duren.
De Netflix code wordt per post verstuurd 10 werkdagen na de activatie van het pack.
Groetjes,
Antonella
Je extra TV bundel zou onmiddellijk moeten werken.
TV applicatie en wifi hotspots kan tot 48u duren.
De Netflix code wordt per post verstuurd 10 werkdagen na de activatie van het pack.
Groetjes,
Antonella
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
