Skip to main content

Al jaren trouwe klant zonder gespaarde punten

  • March 11, 2017
  • 2 reacties
  • 273 Bekeken

Goeiedag ,
vandaag hebben we ons pas ingeschreven in de premium club ,
we zijn al jaren trouwe klant en hebben 0 punten gespaard.
Waarom worden we niet automatische ingeschreven in de premium club ?
We hoorden van sommige klanten dat het bij hen 'automatisch' ging.
Betekent dit dat we de punten , die we hadden kunnen sparen indien we wel lid hadden geweest ,
kwijt zijn ?

Alvast bedankt voor uw reactie ...
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • March 11, 2017
Hoe inschrijven op Premium Club :
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_club_register/particulieren/support/klantenzone/premium-club/premium-club-punten/hoe-inschrijven-op-premium-club.html

Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • March 13, 2017
Hallo Gery!

Onze klanten hebben inderdaad de mogelijkheid om zich in te schrijven op Premium/Bizz club na het aanmaken van hun

MyProximus account. Echter dienen klanten deze wel zelf aan te maken.

De activering gebeurt wel niet automatisch maar steeds door de klanten.

Excuses voor dit ongemak...

Maar de punten hiervoor kunnen wij helaas niet recupereren.

Mvg,

Wouter