Skip to main content
Antwoord

Decoder valt uit

  • March 10, 2017
  • 7 reacties
  • 429 Bekeken

Voor de zoveelste keer werkt mijn decoder niet meer, dus geen tv vandaag, volgens mij ligt het waarschijnlijk aan de kabel, want hij is uitgevallen na het poetsen, heb alles uitgetrokken, gereset en dat verschillende keren opnieuw gedaan, maar niks wil lukken.

Beste antwoord door RobrechtB

Fic, er is inderdaad bij jou op dit moment geen netwerk. Men is er mee bezig om het zo snel mogelijk op te lossen. Mvg,Robrecht
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • March 10, 2017
Heb je het al eens geprobeerd met en andere kabel ? Welke kabel bedoel je ? De lan kabel of the stroomkabel ?

Mvg, Robrecht

Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • March 10, 2017
Ik denk niet dat het aan jou ligt. Mijn tv is zo'n 45 minuten geleden ook uitgevallen. Internet trouwens ook.
Ik heb een lijntest gedaan, en die wist me te vertellen dat er onderhoudswerken aan de gang waren. Regio Gent, Oost-Vlaanderen. Wat een tijdstip om die werkzaamheden op te starten!

Mvg,

fic.

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • March 10, 2017
Fic, er is inderdaad bij jou op dit moment geen netwerk. Men is er mee bezig om het zo snel mogelijk op te lossen. Mvg,Robrecht

Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • March 10, 2017
De onderhoudswerken zijn blijkbaar afgelopen :-)
Alles werkt weer normaal! Ik hoop voor Jofien ook.

Dank voor de feedback, Robrecht!

Mvg, fic.

Bever
Forum|alt.badge.img+1
  • Apprentice
  • March 10, 2017
Ik had de afgelopen dagen er ook veel last van. Heb toen gebeld, en ze zeiden me om decoder te resetten. Dit heeft een week geholpen tot over 3 dagen. Toen viel tv steeds om de paar uren enkele sec. uit en bleef het beeld stil staan tot het plots weer verder speelde als er weer verbinding was. Ik heb toen mijn lijn getest en die was oke enkel vanaf de modem zou er iets schelen. De volgende dag was het weer van het zelfde. Toen heb ik alle draden uitgetrokken ook die uit de muur. En alles terug aangesloten. Tot nu toe doet hij normaal en is het beeld nog niet onderbroken geweest.

Martin
  • March 10, 2017
Uit de muur zeg je, als je bedoelt dat je utp stekkerdozen hebt zou het kunnen dat je met slechte contacten zit.
Dan beter als test (als het nog voorvalt) eens rechtstreeks je decoder met de modem verbinden via een lange utp kabel (als je die hebt) zodat je die stekkerdozen uitsluit.

Bever
Forum|alt.badge.img+1
  • Apprentice
  • March 10, 2017
Ok; bedankt voor je hulp. Hij is nu niet meer uitgevallen, dus ik denk dat men aan de lijn bezig was. Dit stond toch te lezen op een ander bericht op de tv.