Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Kan ik die voicemail op de telefoonlijn uitschakelen? Regelmatig krijg ik anonieme telefoons en telkens als dit overgaat naar de voicemail, en er wordt niets ingesproken, kost me dat geld.
hallo, ik heb in Januari 1 huurdecoder aangeschaft, (mijn eerste huurdecoder) daarvoor had ik een gekochte V3. nu, ik had mijn facturen bekeken en wat blijkt dat ik de huurdecoder moet betalen, normaal heb ik recht op 1 jaar gratis omdat ik ervoor nooit gehuurd had, ik had ik vorige maand gebeld naar de helpdeks en hadden ze een creditnota van 5.71€ gemaakt, al goed en wel. maar nu bekijk ik deze van maart en blijkt mijn factuur nog iets hoger te zijn, wat zijn jullie aan het doen ? mijn ouder facturen voor ik een huurdecoder had waren altijd 66.95€ in Februari was dit 72.67€ waarvan jullie een credietnota hadden gemaakt van 5.71€ (inorde dacht ik) niet dus... nu voor maart is mijn pack nu zelfs 74.95€ geworden ? graag wil ik dit inorde, en genieten van mijn 1 jaar gratis huren... dank u.
Sinds dit weekend heb ik gemerkt dat de instellingen voor ondertiteling en de gesproken taalversies van films en series een stuk verbeterd is. BBC entertainment kan je voortaan instellen op Nederlandse ondertiteling en bewaren. Voorheen werd de instelling niet bewaard zodat je ze telkens moest opnieuw instellen. Je kan de originele taalversie ook instellen op de RTBf zenders. Wanneer deze de film of serie in originele versie uitzendt, krijg je dan niet de gedubde versie te zien. Ook bij de filmversie Action kan je voortaan de taalversie op originele klank instellen. Daardoor krijg je de gedubde versie niet meer te zien maar de originele. Ondertiteling is enkel in het Frans beschikbaar. Ik hoop dat PX ooit ook deze functies beschikbaar maakt voor TF1 en France Télévision zenders.
Ik heb verschillende keren met support gebeld om terug acces te krijgen via FTP naar een oude website onder users.skynet.be. En stapeling van frustratie: 1) begin maart support gebeld: met iemand gesproken die een heel onprofessioneel indruk deed ("ftp? wat is dat nu?"). Password wordt reset en ik krijg en belachelijk onveilig password terug. Met die onveilig password kan ik nu via ftp inloggen. Ik dacht: oké, nu ga ik het wachtwoord wijzigen en ik doe het zoals in deze pagina: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_conn_pwd/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-website-instellen/wachtwoord-van-uw-internetverbinding.html. Terug naar ftp: mijn nieuwe wachtwoord werkt niet, de belachelijke wachtwoord van support wel. 2) contacteer support opnieuw; technicus zegt "het kan niet zijn dat zij u zo een wachtwoord gegeven hebben". jawel, het komt van support. Dus, hij doet een reset van wachtwoord. Helaas heb ik toen te snel dank u gezegd en ik heb niet mijn ftp login
Ik werk met een iMac en mijn verwijderde mails blijven staan in de mailbox van Proximus. Ik heb al verschillende keren hierover gebeld met Apple en Proximus maar het probleem blijft aanhouden. In de configuratie heb ik 'verwijderde mails permanent verwijderen' aangevinkt. Bij mijn postbusinstellingen op de Mac heb ik aangegeven dat ze na een week mogen verwijderd worden. Wat doe ik fout??? Op de Mac van iemand anders die ik help heb ik hetzelfde probleem. Steeds krijg ik een melding dat de mailbox bijna vol is en moet ik naar mijn proximus gaan om ze daar te verwijderen. Dit heb ik nooit moeten doen toen ik met een windows PC werkte. HELP, ik word hier gek van ....
Nu dat de zender AMC het nieuwe seizoen van "Into the Badlands" uitzendt, vroeg ik me af wanneer we deze zender in HD gaan krijgen bij Proximus. De zender is sinds 10/2016 beschikbaar in HD in de benelux. Deze zender is beschikbaar tegen betaling in een boeket en zou dus zeker net als Fox in HD moeten doorgegeven worden. Dank bij voorbaat voor een reacte, Ambionix
Ik kan korting krijgen via het affinity programma, maar kan dit in combinatie met een Tuttimus? ik zie enkel Familus en Mobilus als opties staan, terwijl ik graag mijn ouder pak zou omzetten naar een Tuttimus met de affinity korting.
Ik heb een tablet gekregen bij mijn aansluiting en die is plots opgehouden met laden. Geen probleem denk ik, even langs de proximus winkel. Die kunnen mij niet helpen want ik heb het daar niet gekocht, klantendienst bellen zeggen ze. Bel ik naar de klantendienst, die zeggen dat ze geen tablet zien op mijn account, dus ik moet naar de winkel en zij moeten me een nieuwe geven. De winkel zegt kunnen me niet helpen....... vicieuze cirkel dus. Ik heb de tablet van hen gekregen maar niemand kan me helpen, en in nutteloos heen en weer geloop heb ik eigenlijk geen zin. Heeft iemand anders dit meegemaakt of weet iemand wat ik nu juist moet doen...? Ik vertrek binnenkort op reis en had de tablet graag in orde gehad, heb er desnoods ook voor betaald...
op 14/12/2015 kocht ik 3 nokia gsms lumia 635 ( 2 dochters en ikzelf) in de proximus winkel in Diest. er is 2 jaar garantie op. tot begin december 2016 hebben de gsms prima gewerkt. de 2 dochters hun gsm viel regelmatig zonder reden zomaar uit, terug gezet naar fabrieksinstellingen en dan was het probleem voor een paar dagen opgelost.ondertussen hadden wij een bericht gekregen van happy house en een afspraak gemaakt voor 17/12/2016. de gsms van de dochters vielen nog regelmatig en uit en mijn gsm had problemen als ik werd gebeld, want dan was er een geraakt te horen en was de beller of gebelde moeilijk te verstaan. ook het geluid werkte niet altijd en de smsen kwamen soms niet binnen. op 12/12/2016 moesten wij in Diest zijn en gingen binnen in de winkel en legde het probleem uit. dat kan te maken hebben met een up-date zei de medewerkster wacht maar tot de technieker bij jullie is geweest op 17/12/2016. oke kan zijn dachten wij maar niets was minder waar, de gsm van de jongste dochter
Beste Vorige maand febuari moet ik 42.65 E betalen en maart 44.45E met sociaal tarief hoe komt dat ik nu meer moet betalen?Het abonement is in jan al opgeslagen nu weer?In februari krijg ik minimex korting sociaaltarief 6.48E en in maart maar 4.50E ?hoe komt dat? kan er niet aan uit. Wil u dat eens nazien. Vriendelijke groeten van den heuvel joan
Ik ontvang niet alle berichten die worden gestuurd, daarnaast kunnen mensen mij ook niet altijd opbellen (ik krijg geen bericht van een gemiste oproep). Sommige berichten ontvang ik wel gewoon, en mijn gsm is voor de rest dik in orde. Ik heb mijn gsm al eens afgesloten en terug opgestart maar dit hielp niet. Hoe kan ik dit oplossen?
nummer: 0472398743 Beste, Op 12/03/17 probeer ik een sms te verzenden, en dit lukt niet. - Ik controleer mijn krediet #121#: 13,81 euro (heb hier een screenshot van). - ik probeer opnieuw de sms te verzenden, lukt niet - Ik check opnieuw mijn krediet (#121#): 3,80 euro - ZONDER IETS TE DOEN - hoewel ik nog 3,80 euro heb, kan ik geen sms versturen of niet bellen. Mobiel netwerkt werkt ook niet meer. Op 13/03/17 herlaad ik mijn pre-paid kaart - ik bel klantendienst (enkele keren wordt doodleuk ingehaakt) om zowel krediet probleem aan te kaarten, alsook te vragen waarom mijn mobiel internet nog steeds niet werkt. - klantendienst weet niet waarom mijn krediet de dag ervoor mysterieus verdween. Ze suggereren dat ik met mijn verbruik van mijn mobiele data boven de limiet (500mb) zat, maar mijn mobiel internet werkte niet, dus dit kan het probleem niet geweest zijn. - klantendienst weet niet waarom mijn mobiel internet na herladen niet werkt, ze adviseren om de app "my p
Proximus pack aangevraagd (17 maart) omdat Base stopte (enkel klanten die ze op Telenet konden overschakelen werden gewaarschuwd, klanten die een lijn van Base via Belgacom hadden wisten van niets) voor vast internet, vaste lijn enz, een technieker zou me contacteren om de aansluiting te komen doen maar nog niets gehoord. Ik bel naar 0800 22800, ze proberen 3 maal me te verbinden met technische dienst, telkens verbinding kwijt. 4de keer zeggen ze dat ze zelf de technische dienst niet kunnen bereiken. Hoe kom ik er achter wanneer ze me aansluiten? En waarom kan men niet gewoon de telefoonlijn al activeren, dan heb ik tenminste telefoon, de lijn ligt er, in t begin was die Belgacom
Ik heb een Samsung J7. Er zijn momenten dat ik een sms wil versturen maar ik de melding krijg versturen mislukt en dit blijft zo naar elk nummer. Ik herstart mijn gsm en dan lukt het wel. Wat kan ik hier aan doen?
k kan een opgenomen programma niet meer bekijken, geeft serverfout. Ben ik dit programma kwijt of is hier iets aan te doen?
Al een hele dag bezig met het proberen in te schrijven op affinity programma. 5 verschillende mensen aan de lijn gehad en nog steeds geen oplossing. Nu blijkt ook mijn overzetting van de bvba naar privé persoon ook niet meer in orde! Weer alles invullen en doorsturen dus van begin af aan... ik denk het niet! Opzeggen en naar Telenet. Wat een klucht bij proximus!
Ik heb een betwisting van mijn factuur van 15 maart 2017 klantnr 1537610 en documentnr 6731423601 . IK heb net mijn factuur doorgestuurd gekregen en het is wat vroeg om dit telfonisch te regelen vandaar lijn schrijven op het forum . ik stel vast dat er bij twee gsm nr een hoog bedrag wordt aangerekend voor het internet verbruik de nr zijn 0472 956269 een 53,51 euro en gsm nr 0479 068062 een 25 euro .Aangezien ons pack een 2 gb extra heeft ( voor laptop internet verbruik) en ons werd mede gedeeld dat dit kon verdeeld worden over alle andere gsm inde proximus winkel ( ander half jaar geleden ) . Een twee vraag deze maand hebben wij ons pack verander naar de huidige promotie en er wordt een bedrag van ongeveer 128 euro beloofd ( alles te samen)en wij betalen nu 101 euro voor tutumus ,graag wat uitleg? alvast bedankt mvg Marnnix
Sinds eergisteren voor de eerste keer klant geworden van proximus ipv telenet en ondervind volgende problemen: Ik kan belgisch voetbal en all for kids niet activeren via de shop (krijg altijd error melding) Via proximustv kan ik niet kijken, ik krijg melding dat ik via myproximus de app moet activeren maar zover ik deze kan zien is deze actief In myproximus wil ik mijn bundel beheren maar als ik daar op klik komt er melding "wegens technische problemen .... probeer later opnieuw" dit komt er al 2 dagen op Hopelijk snel verbetering.
Ik vind dat jullie (proximus) beetje overdrijven met kosten 30 euro voor herinnering dus voor een papier waarvan jullie zelfde brief opnieuw uitprinten vragen jullie 30 euro voor en voor heropening 45 euro? Terwijl jullir zoo veel fouten maken waar er geen consequentie aan verbonden zitten. Ook zijn er mensen die jaren klanten zijn die geen tegemoetkoming van jullie krijgen ondanks jullie herhaaldelijk fouten.... en als je uiteindelijk behaald krijg je niet metéén heractivering. En ook nog iets jullie medewerkers geven soms verkeerde antwoorden de ene zegt A de andere F
Heb telefoon gehad van Proximus dat mijn oud Comfort Pack morgen automatisch gaat omgeschakeld worden naar Familus, kreeg hier geen keuze in om het oude Comfort Pack te behouden. Dacht dat als je wilt dat je je oude Pack mocht blijven behouden ? dit is nu blijkbaar niet meer zo ! Moest verplicht omschakelen !
Op mijn verjaardag kreeg ik een mail dat ik 2000 extra bizzpunten zou krijgen en dat deze binnen de 10 dagen zouden worden toegevoegd. We zijn nu al bijna 15 dagen verder en ze staan er nog niet op. Iemand een verklaring hoe dit komt?
Sinds deze ochtend zijn mijn man en ik overgestapt van Telenet naar Proximus. Nu heb ik reeds 5 uren geen bereik meer bij Telenet, maar kan nog steeds niet bellen met m'n Proximus simkaart?!?! Ik heb nochtans enkele dringende telefoontjes te plegen!!!
Ben al 3 dagen aan't proberen om mijn herlaadkaart van Proximus op te laden via de app en via de laptop met online banking en het lukt langs geen kanten.. En omdat het niet lukt en mijn gratis smsjes en wifi ondertussen voorbij zijn, ben ik tot nu toe al 18 € kwijt omdat het nu betalend is na 30 dagen niet te herladen.. Dank u wel Proximus voor die geweldige app en site die niet werkt en mij alleen maar geld kost..! En ik maar proberen om zuinig te zijn en elke 30 dagen op tijd te herladen maar ben al meer kwijt dan ik van plan was om te herladen.. Mijn fout niet maar kost mij toch weeral veel geld..!! En heb nog steeds niet kunnen herladen..!!
Mijn nieuwe bundel is 07/03/2017 gestart en reeds 08/03/2017 kreeg ik de melding dat ik al 2,4GB had opgebruikt. Vorige week donderdag 16/03/2017 was de volledige 3 GB opgebruikt. Nu heb ik via MyProximus willen opzoeken naar waar mijn verbruik is gegaan maar daar krijg ik de melding dat ik geen mobiel verbruik heb. Ik kom maandelijks vlot toe met de 3GB en heb naar mijn weten niets anders gedaan dan normaal waardoor mijn verbruik na 1 dag al 2,4GB bedraagt. Ik heb dan 17/03/2017 met de klantendienst gebeld om opheldering te vragen, er was volgens de medewerker een probleem bij MyProximus waardoor ik het verbruik niet kon zien maar dat zou in namiddag verholpen geweest zijn. In het weekend en maandag verschillende malen getest maar nog steeds de melding dat ik geen mobiel verbruik had. Vanmorgen 21/03 bel ik opnieuw maar opeens een ander verhaal, er was een probleem met mijn account en dit moest eerst gewist worden door de medewerker en een halfuur later kon ik de account op
Vrijdagavond heb ik online ingetekend op Mobilus L. Daarvoor had ik een Smart+ 25-abonnement lopen. Ik kreeg de bevestigingsmail (R4WEBSHOP000100177) met de melding dat mijn optie binnen de 24u zou geactiveerd worden. Nu is dit nog steeds niet gebeurd, waardoor ik al een pak kosten 'buiten mijn bundel' ben aangerekend, terwijl ik in principe vanaf zaterdag 18 maart in het nieuwe tariefplan zou zitten. Wat moet ik doen dat deze optie dan toch geactiveerd zou worden, zoals overeengekomen?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.