Skip to main content
Vraag

Technische dienst?

  • March 22, 2017
  • 2 reacties
  • 2970 Bekeken

Proximus pack aangevraagd (17 maart) omdat Base stopte (enkel klanten die ze op Telenet konden overschakelen werden gewaarschuwd, klanten die een lijn van Base via Belgacom hadden wisten van niets) voor vast internet, vaste lijn enz, een technieker zou me contacteren om de aansluiting te komen doen maar nog niets gehoord.
Ik bel naar 0800 22800, ze proberen 3 maal me te verbinden met technische dienst, telkens verbinding kwijt. 4de keer zeggen ze dat ze zelf de technische dienst niet kunnen bereiken.
Hoe kom ik er achter wanneer ze me aansluiten? En waarom kan men niet gewoon de telefoonlijn al activeren, dan heb ik tenminste telefoon, de lijn ligt er, in t begin was die Belgacom
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • March 22, 2017
Dag Virannha,

Kun je klantgegevens of naam + geboortedatum + adres en een contactnummer via een privébericht doorgeven?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groetjes,

HeidiE

  • Auteur
  • Apprentice
  • March 22, 2017
Blijkbaar waren alle 0800 nummers problematisch. Via Facebook/Messenger contact opgenomen met Proximus en dat lukte wel. Hopelijk helpen die me verder, anders stuur ik de info wel via pb.
Dank u voor het antwoord.