Skip to main content
Vraag

Nieuwe klant met problemen

  • March 21, 2017
  • 1 reactie
  • 122 Bekeken

Sinds eergisteren voor de eerste keer klant geworden van proximus ipv telenet en ondervind volgende problemen:
Ik kan belgisch voetbal en all for kids niet activeren via de shop (krijg altijd error melding)

Via proximustv kan ik niet kijken, ik krijg melding dat ik via myproximus de app moet activeren maar zover ik deze kan zien is deze actief

In myproximus wil ik mijn bundel beheren maar als ik daar op klik komt er melding "wegens technische problemen .... probeer later opnieuw" dit komt er al 2 dagen op

Hopelijk snel verbetering.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+4
  • Motivator
  • March 22, 2017
Dag Pieterbrackman1985,

Kan je mij even je klantnummer en je MyProximus login even doorsturen?
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan bekijk ik even waarom je die foutmelding krijgt voor de app. Voor de andere vragen zal ik dit nadien doorsturen naar onze collega's van de commerciële dienst

Met vriendelijke groeten,
AndyM
Het Proximus-team