Skip to main content

Gebruik maken van Affinity blijkt niet uit te voeren

  • March 21, 2017
  • 2 reacties
  • 148 Bekeken

Al een hele dag bezig met het proberen in te schrijven op affinity programma. 5 verschillende mensen aan de lijn gehad en nog steeds geen oplossing.
Nu blijkt ook mijn overzetting van de bvba naar privé persoon ook niet meer in orde! Weer alles invullen en doorsturen dus van begin af aan... ik denk het niet! Opzeggen en naar Telenet.
Wat een klucht bij proximus!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • March 22, 2017
Dag StijnM,

Kan je via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Ook op welke naam de aansluiting moet komen?

Dan kijken we het voor je na.

Alvast de excuses.

Met vriendelijke groeten

Koen

  • Auteur
  • Apprentice
  • March 22, 2017
Ondertussen na nog wat extra telefoontjes blijkt dat (ondanks 2 bevestigingsbrieven) de overdracht van mijn bvba naar mijn privé persoon ook niet in orde te geraken. De persoon op de helpdesk kon het ook niet blijkbaar.
Ik begin hier zo moedeloos van te worden...