Skip to main content
Antwoord

Opgenomen programma

  • March 22, 2017
  • 1 reactie
  • 125 Bekeken

k kan een opgenomen programma niet meer bekijken, geeft serverfout. Ben ik dit programma kwijt of is hier iets aan te doen?

Beste antwoord door AndyM

Dag Mikie, ik merk dat je toestellen al een tijdje niet meer correct herstart zijn. Kan je dit nu even uitvoeren?

Zet je decoder uit door achteraan de schakelaar op "0" te zetten. Nadien zet je de modem uit, ook via de schakelaar. Wacht een 5tal seconden en herstart je modem. Het kan een paar minuten duren voor de modem volledig opgestart is. Nadien mag je de decoder opstarten.

https://www.youtube.com/playlist?list=PLTdre3HM8tOoh6wA3tIAWWxXg4HjGW4Vl

Probeer dan even om het programma te bekijken.

Indien het niet lukt, kan je mij dan zeggen over welk programma het gaat?

Met vriendelijke groeten,


AndyM
Het Proximus-team
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+4
  • Motivator
  • Antwoord
  • March 22, 2017
Dag Mikie, ik merk dat je toestellen al een tijdje niet meer correct herstart zijn. Kan je dit nu even uitvoeren?

Zet je decoder uit door achteraan de schakelaar op "0" te zetten. Nadien zet je de modem uit, ook via de schakelaar. Wacht een 5tal seconden en herstart je modem. Het kan een paar minuten duren voor de modem volledig opgestart is. Nadien mag je de decoder opstarten.

https://www.youtube.com/playlist?list=PLTdre3HM8tOoh6wA3tIAWWxXg4HjGW4Vl

Probeer dan even om het programma te bekijken.

Indien het niet lukt, kan je mij dan zeggen over welk programma het gaat?

Met vriendelijke groeten,


AndyM
Het Proximus-team