Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Ik vind de optie 'Factuur betwisten' niet meer terug. Is deze optie vervangen door een andere methode? Indien ja, hoe kan men online een factuur betwisten? alvast bedankt voor de reactie.
Hoe komt het dat ze al van 8 maart bezig zijn om mijn simkaart van oranje (mobistar) over te zetten naar proximus en dat het nog steeds niet inorde is? Is mij al 7 maal beloofd en nog steeds niks. Het nu 27 maart
Als ik via de tv gids via de PC een programma wil opnemen lukt dit niet. Ik krijg altijd de foutmelding 'er is een fout opgetreden'. Als ik mijn opnames wil bekijken via mijn PC krijg ik ook het volgende te lezen: De accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de functionaliteit te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus TV geactiveerd is op MyProximus. Ik heb wel degelijk Proximus TV. Hoe komt het dat deze functionaliteit (opnemen op afstand) niet werkt?
Hallo iedereen, Na jarenlang tevreden klant geweest te zijn bij Telenet stemmen wij toe om op 8 februari 2017 een vertegenwoordigster van Proximus langs te laten komen. Tot die dag hebben wij dergelijke voorstellen steeds afgewimpeld omdat wij écht tevreden waren over de service en de diensten van Telenet en geen reden zagen om te veranderen. Maar, m'n vriend en ik hebben eind vorige jaar een stuk grond gekocht in Dottignies, net over de Vlaams-Waalse grens, en daar kan Telenet tot op heden geen diensten aanbieden. Tevens gaan wij nu tijdelijk 2 jaar op een appartement wonen waar wij slechts over één televisieaansluiting beschikken, en dus bij gevolg geen tv kunnen kijken via telenet in de slaapkamer. Aangezien we binnen 2 jaar dus zo goed als verplicht zullen worden met Proximus in zee te gaan én Proximus een oplossing biedt voor het draadloos streamen naar een decoder hebben wij beslist de overstap van Telenet naar Proximus toch te overwegen. Tijdens het gesprek met de vert
herlaadkaart 10euro
Vanaf vandaag mocht ik het nieuwe 4 ontdekken. Het ziet er fantastisch uit. Enkel nog het logo aanpassen in de infobalk... Ik kijk met een V4 decoder. Timm1983
Bij het afsluiten van mijn Bizz-Office abonnement vorig jaar kreeg ik normaal gezien 3 maanden Netflix gratis. Ik heb hiervoor nog altijd geen code ontvangen.
Hallo sinds vrijdag een abb bij proximus en zou graag de media diensten blokkeren op my proximus maar hij herkent mijn nr niet kan iemand mij helpen Mvg sandra
Beste, Sinds een aantal weken ben ik naast professioneel ook privé klant bij jullie. Mijn professioneel GSM abonnement wordt beheerd door mijn werkgever en voor mijn privé TV + Internet aansluiting betaal ik zelf. Ik heb momenteel de grootste moeilijkheid om mijn privé diensten te bekijken in de MyProximus app, vermits mij altijd gevraagd wordt om via 3G/4G mijn gegevens in te laden. Bijgevolg krijg ik altijd enkel mijn werkabonnement in de MyProximus app te zien. Kunnen jullie mij vertellen hoe ik dit probleem kan oplossen? Alvast bedankt. Bram
Hallo, vorige maand hebben ze proximus komen aansluiten en de telefoonkabel was beschadigd en ze hebben het fietspad opengebroken. nu hebben ze dit terug opgevuld maar nog niemand gezien om er nieuwe asfalt op te leggen. Wanneer komen ze dit doen? met vriendelijke groeten gunther
al geruime tijd kan ik via "MyProximus" mijn internet verbruik niet meer raadplegen.:( het enige wat ik op het scherm krijg is "Cloud 10GB". iemand gelijkaardig probleem en hoe kan dit opgelost worden.
kan ik men broer zen gsm abonoment toevoegen aan mijn pack zodat hij 10gig data heeft per maand voor de zelfde prijs
Onlangskwam er een proximusvertegenwoordiger langs om de faktuur te vergelijken. Deze beweerde dat we 30€ konden uitsparen. Dat was uiteindelijk tot op de dag van installatie en blijkt het 20€ duurder te zijn. Dan stapt ge toch niet over! Thuis hebben we familus genomen en voor een tv bundel op een ander adres beloofde hij een extra decoder. Nu blijkt dat een extra decoder niet kan zonder een internet abonnement. Dus zijn we gejost Ik vind dat deze manier om een persoon te overtuigen om over te stappen met onjuiste informatie niet kan. Heb al gebeld en gemaild naar oktogone en deelden me mede dat de persoon in kwestie mijging terugbellen en bleek dan ineens in verlof te zijn. Tot op heden niets meer van gehoord en is al een maand geleden. Proximus heeft vorige week gebeld en had mijn zoon aan de lijn en zeiden dat ze een brief gingen sturen, nog niet ontvangen. Heb er het raden naar over wat. Dus: geen correcte info gekregen om me toch te overtuigen over te stappen en een héél sle
Ik werd door de klantendienst doorverwezen naar een "Proximus center" waar ik ontzettend grof behandeld geweest ben en waar men mij absoluut niet geholpen heeft. De man had ook geen goed woord over voor Proximus. Nu vroeg ik me af: hoe worden die "centers" eigenlijk geselecteerd? Zijn er minimumvereisten naar klantvriendelijkheid, diensten of voorraad, of kan iedereen zo'n sticker op z'n ruit hangen op op de website als 'Proximus center' komen? Iemand hier die dit weet? En kan Proximus iets met klachten over centra, of hebben ze eigenlijk niets met die winkels te maken?
NR KLACHT 41819240 Of het nu telefonisch is of in een proximus center geen hulp en geen reaktie alleen maar enorme fakturen met bedragen die zouden kunnen vermijd worden door mijn abonnement aan te passen! En dat moet je meemaken als een vrouw van 77 jaar die het al niet makkelijk heeft met al deze moderne zaken.. Gelieve antwoorden te mailen naar marijkesajet@gmail.com
Beste, Ik heb onlangs gezien dat in playstation store . Nu base , mobistar , proximus en telenet staan om te kiezen als mogelijke providers . Alleen is niet mogelijk proximus aan te duiden dan komt er staan . Provider word niet ondersteund wat is het nut dan dat jullie er tussen staan ? Is dit misschien iets dat jullie in de toekomst aan bieden en nu nog niet werkt?
Kan het zijn dat er sinds enkele dagen niet meer de mogelijkheid is om een waardebon van Proximus te nemen bij omruiling van de punten?
Kan je de usb aansluiting van de decoder V5 gebruiken om een externe harde schijf af te spelen? Zoniet, welk nut heeft de usb aansluiting. Mvg, Pascale
Proximus tv app op I pad werkt niet ik kan geen tv kijken via de I pad en ook geen opnames ik kan wel swippen van iPad naar tv Onderaan staat in het oranje tv signaal geen idee wat dit beteknd Zeer vervelend met vorige I pad werkte dit wel
Mijn internet is als volgt aangesloten: I--- (in muur) Powerline --- (in muur) Powerline --> Tv Decoder Bbox3 -- I---(verdeelblok) Powerline --- (in muur) Powerline --> Pc (Op Verdieping) De enige plaats om onze modem en telefoon aan te sluiten ligt op de onhandigste plaats in ons (oud) huis. Er is maar 1 stopcontact in de buurt. Andere 2 liggen op dezelfde elektriciteitslijn. Dus in het ene stopcontact zit nu de powerline voor de TV en aan de andere kant v/d ruimte achter de tv zit de ontvangende powerline. In de uitzendende powerline zit een verlengkabel én een verdeelblok om de modem & telefoon aan te sluiten. In die verdeeldoos zit NOG een powerline zodat ik boven internet heb op mijn vaste PC. Draadloos is enorm slecht hier dus Powerline/LAN is zowat de enige optie. Nu weet ik wel dat een powerline rechtstreeks in de muur moet om deftig te werken. Daarom heeft de powerline die in de verdeeldoos zit regelmatig storing. Origineel w
Deze week viel mijn WiFi regelmatig uit. Vanavond zie ik vooral onderbroken beeld ( nu even gewoon). Ik startte de modem en de decoder al verschillende malen terug op. Kan ik nog iets anders doen?
Op 11 oktober bestelde ik een smart + phone 20 abonnement met Huawei P9Lite. Na ontelbare telefoons/bezoekjes en mails later, liet een klantmedewerker mij vorige week weten dat de vroegste leveringsdatum 20 januari is, ze gaf me de optie om de bestelling te annuleren en kosteloos over te stappen naar een tariefplan van 15 Euro. Ik zou hierover binnen de 3 dagen een schrijven ontvangen. Ondertussen een week later, nog geen wijziging ontvangen en geen verandering op MyProximus. De collega die ik gisterenavond hiervoor aan de lijn kreeg vertelde me dat het niet mogelijk is om een joint-offer te annuleren en dat ik de afkoopwaarde van het toestel zou moeten betalen als ik uit het abonnement wil stappen.... een toestel dat ik dus nog steeds niet ontvangen heb??? Ik heb nu de wettelijke leveringstermijn op Belgisch en Europees niveau opgezocht en dit blijkt 30 dagen te zijn, je kan een andere 'redelijke' datum voorstellen als klant, maar als er dan nog niet geleverd kan worden, moet de b
Voor het week-end (op vrijdag-namiddag) kwam ik op een pagina, waarbij door antwoorden te geven over kenmerken van de Samsung Galaxy Ace 3, men kans maakte dat toestel te winnen. Nu is dit niet meer vindbaar; 1. is het spel beëindigd ? 2. Meer algemeen ; waar moet je gaan (url link) voor gebruik te maken van voordelen en spelletjes met Proximus .. Met dank, @gyanbellings(Twitternaam)
Ik heb op mijn BBox3 een USB harde schijf aangesloten waarop nu nagenoeg alle bestanden versleuteld zijn (.wallet). De computers aangesloten op de BBox3 zijn niet geïnfecteerd. Ik weet niet wat er gebeurd is of hoe, maar dit kan een waarschuwing zijn voor mensen die ook de usb poorten van de BBox3 gebruiken.
Beste, Ik ben slechthorend, waardoor het voor mij aangenamer is om gebruik te maken van ondertitels. Reeds enkele weken zit ik met een vraag omtrent Belgacom Tv. Wanneer je een Nederlandstalige film huurt, kan je deze helaas niet ondertitelen. Bij gehuurde afleveringen als bijvoorbeeld 'Thuis', gaat dit wel. Daarom stelde ik me de vraag waarom het niet mogelijk is om een gehuurde Nederlandstalige film te ondertitelen. Ik heb dit onderwerp reeds op Google opgezocht en op de website van Belgacom, maar vind hier nergens informatie over terug. Zeer jammer...
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.