Skip to main content
Antwoord

Netflix toegang

  • March 27, 2017
  • 3 reacties
  • 175 Bekeken

Bij het afsluiten van mijn Bizz-Office abonnement vorig jaar kreeg ik normaal gezien 3 maanden Netflix gratis.
Ik heb hiervoor nog altijd geen code ontvangen.

Beste antwoord door Martin

De Netflix code wordt per post verstuurd 10 werkdagen na de activatie van het pack.

Indien je ze na 10 werkdagen nog niet ontvangen hebt kan een Proximus medewerker
je een e-mail versturen met in bijlage de brief met de code,
en dit door je klantgegevens te sturen naar "Het Proximus Team" dan kijken ze dit voor je na.
♪ Privébericht sturen naar Proximus team kan je door
te klikken op deze link hier > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

Die code kan je dan invoeren op www.netflix.com/promo
* contact opnemen met Netflix kan op het gratis nummer 0800 74036
(bv. bij problemen met invoeren van code)

en nog meer uitleg op deze link
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Bever
Forum|alt.badge.img+1
  • Apprentice
  • March 27, 2017
Misschien telt die 3 maanden gratis niet twee maal na elkaar?

Martin
  • Antwoord
  • March 27, 2017
De Netflix code wordt per post verstuurd 10 werkdagen na de activatie van het pack.

Indien je ze na 10 werkdagen nog niet ontvangen hebt kan een Proximus medewerker
je een e-mail versturen met in bijlage de brief met de code,
en dit door je klantgegevens te sturen naar "Het Proximus Team" dan kijken ze dit voor je na.
♪ Privébericht sturen naar Proximus team kan je door
te klikken op deze link hier > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

Die code kan je dan invoeren op www.netflix.com/promo
* contact opnemen met Netflix kan op het gratis nummer 0800 74036
(bv. bij problemen met invoeren van code)

en nog meer uitleg op deze link

Forum|alt.badge.img+2
  • Apprentice
  • March 27, 2017
Hoi Veerle !

Zou je even via privébericht https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
je klantgegevens (telefoonnummer, klantnummer) kunnen doorsturen aub ?

Dan kijk ik het meteen voor je na !

Mvg, Cindy