Beste,
Sinds een aantal weken ben ik naast professioneel ook privé klant bij jullie.
Mijn professioneel GSM abonnement wordt beheerd door mijn werkgever en voor mijn privé TV + Internet aansluiting betaal ik zelf.
Ik heb momenteel de grootste moeilijkheid om mijn privé diensten te bekijken in de MyProximus app, vermits mij altijd gevraagd wordt om via 3G/4G mijn gegevens in te laden.
Bijgevolg krijg ik altijd enkel mijn werkabonnement in de MyProximus app te zien.
Kunnen jullie mij vertellen hoe ik dit probleem kan oplossen?
Alvast bedankt.
Bram
Antwoord
MyProximus app verbinden
Beste antwoord door NickyL
Dag Bram,
Heb je de vast producten reeds gekoppeld aan je account? Dit via het tabblad mijn account, mijn klantengegevens?
Zoals ik het hier lees heb je deze nog niet gekoppeld enkel de mobile van je werk. Je vindt steeds de activatie code van je vaste producten op de factuur. Zo kan het dus erg snel gekoppeld worden!
Bij verdere vragen hoor ik het graag.
Mvg, Nicky
Heb je de vast producten reeds gekoppeld aan je account? Dit via het tabblad mijn account, mijn klantengegevens?
Zoals ik het hier lees heb je deze nog niet gekoppeld enkel de mobile van je werk. Je vindt steeds de activatie code van je vaste producten op de factuur. Zo kan het dus erg snel gekoppeld worden!
Bij verdere vragen hoor ik het graag.
Mvg, Nicky
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

