Skip to main content

Klacht

  • March 17, 2017
  • 3 reacties
  • 307 Bekeken

NR KLACHT 41819240
Of het nu telefonisch is of in een proximus center geen hulp en geen reaktie alleen maar enorme fakturen met bedragen die zouden kunnen vermijd worden door mijn abonnement aan te passen!
En dat moet je meemaken als een vrouw van 77 jaar die het al niet makkelijk heeft met al deze moderne zaken..

Gelieve antwoorden te mailen naar marijkesajet@gmail.com
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • March 17, 2017
Hallo Marijke,

Ik zie dat uw dossier 41819240 in behandeling is genomen.

De dossierbeheerder zal zelf terug contact met u opnemen van zodra alles in orde is gemaakt.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,

Joël

  • Auteur
  • Apprentice
  • March 25, 2017
Goedemiddag Joel, en wanneer denken jullie eindelijk te reageren was beloofd voor de 22/03/2017, we zijn nu 25/03/2017 en nog steeds niets en WEL steeds hoge fakturen aangezien mijn abonnementen nog steeds niet zijn aangepast zoals beloofd de 5 de februari................????

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • March 27, 2017
Dag Marijke,

Uw dossier is nog volop in behandeling.Nu heb ik gevraagd aan de dossierbeheerder om je zo vlug mogelijk te contacteren ivm de oplossing.

Alvast de excuses voor het wachten.

Mvg,

Koen