Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Goede morgen, Ik heb een business account bij proximus. Door vakantie ben ik vergeten mijn factuur te betalen. Gistern, op Pasen notabene werden mijn uitgaande oproepen afgesloten. Ik heb contact gnomen met de klantendienst en via een stemcomputer weerd mij verzekerd dat mijn nummers binnen het uur terug zouden geactiveerd. We zijn ondertussen bijna 24 uur verder en ik kan nog steeds niet bellen ! Toppunt is dat ik niemand kan bereiken bij proximus, omdat het vandaag terug een feestdag is, maar zij kunnen wel op een feestdag mijn nummer afsluiten ! Morgen eerste werk verandeer ik van provider !!!
bij TV kijken is de TV guide al enkele uren leeg. Ik kan dus ook geen nieuwe opnames plannen! Als ik van zender verander staat er ..>.. waar anders de naam van het lopende programma komt. Is dit een algemeen probleem?
In België werkte dit perfect, ben nu in het buitenland en ik krijg steeds de foutmelding: Fout: u kan niet worden geregistreerd op dit moment. Probeer het later opnieuw. Heb ik geprobeerd maar foutmelding blijft komen....
Midden juni verhuis ik vanuit Londen naar een huurappartement in Brussel. Ik had graag een beamer gekocht voor in de woonkamer, maar kan deze niet ophangen aan het plafond, enkel bevestigen tegen de muur. Ik vroeg me af hoe je zowel digitale TV van Proximus als een gamingconsole (Xbox One of PS4) als eventueel mijn laptop kan verbinden zonder een complete wirwar aan draden overal. Alvast bedankt!
Volgens my Proximus en de klantendienst heb ik nog 1GB datavolume over van mijn standaard 5GB en nog 500MB van mijn extra gekochte packs voor 5€... toch zijn mijn nationale mobiele data kosten meer als 100€! Hoe is dit mogelijk?! Klantendienst kan het niet nakijken en technische dienst evenzeer niet... mensen die hier ook ervaring mee hebben ?
Beste, Enkele dagen geleden kreeg ik de melding dat ik mijn factuur met 10 euro had overschreden. Toen ik echter een kijkje nam op de app, bleek dit al 20 euro te zijn! Ik dacht dat dit door mijn mobiel internet kwam, maar daar bleek ik toen nog 500 mb over te hebben. Daarnet ontvang ik terug een bericht dat ik ondertussen al aan 50 euro zit!!! Dit alhoewel ik mijn mobiel internet niet meer heb aangelegd sinds het eerste bericht en ik nog steeds over 300 mb beschik. Hoe komt dit?
Problemen bij het zoeken naar waar men de zender vind waar men die voetbalmatch op uitzend. Als ik dus in de week eens zie of er goede matchen zijn, en ik wil deze bekijken is het meestal een hels werk om ze te vinden. Ik heb het hier al eens gemeld dat vele zenders andere nrs. hebben. Maar nu maak ik dit precies bij die voetbalzenders ook al mee en dit is erg vervelend want als je dan via voetbal kalender ok gaat dan zoek hij wel al die beschikbare wedstrijden, maar ook al die foutieve informatie. Zo geeft hij voor vanavond 611 maar bij mij is dit 617 of 618 maar je bent wel 2 min bezig om het te vinden, omdat je eerst die wedstrijd moet opschrijven met ongeveer uur en dan kan je gaan zoeken.
Ik heb dienstag en Tv Decoder besteld en moest donderdag bij mij thuis geleverd worden . het is niet gebeurd ...? ik bel vandaag naar de klantendienst en wat blijkt ? : er is en bestelling gebeurd maar niet geactiveerd !! nu sta ik hier zonder TV Decoder !!! mij is gezegd dat ik nog minstens 1 week moet wachten op mijn decoder,, ik begrijp dat niet ,, bij Telenet moet ik gewoon in en telenet winkel gaan en achter 10 min. heb ik mijn decoder.
Hallo, Sinds oktober ben ik in het bezit van Proximus tv, maar het blijft onmogelijk om me aan te melden via de app. Kan iemand me helpen?
Hallo, Gisteren naar proximus gebeld naar aanleiding van mijn factuur die ik had gekregen. Voordien had ik een comfortpack met all kids en belgisch voetbal en tv replay+ en norton security voor 70.17 +5=75.15. ik ben overgeschakeld naar familus l op aanraden van een collega van proximus. Volgens haar ging ik goedkoper uitkomen.Maar wat blijkt nu: -ten eerste:moet ik nu 94.90 euro betalen.Als je mijn promokorting van mijn vorig abonnement er bij telt zou ik 89.15 moeten betalen met mijn vorig abonnement.ik wil dus terug naar mijn vorig abonnement maar men zegt mij doodleuk dat dat afgeschaft is,dat ik bij het familus abonnement moet blijven. -ten tweede:ik kreeg gratis 3 maanden netflix(gewoon een maand aangerekend)na telefoontje gaat dit rechtgezet worden. -ten derde: ik kreeg gratis 1 blockbuster per maand heb al twee maanden mijn "gratis" blockbuster moeten betalen,na bellen gaat men er een terug betalen(1 maar) -ten vierde:ik had recht op een affinity-korting via mijn werk c
Hallo, Ik heb 2 decoders, beide met een harde schijf. 1) opnames in de clouds (korte duur) op een decoder zijn op beide decoders zichtbaar en te bekijken in de clouds. 2) opnames op de schijf (lange duur) op een decoder is op de andere decoder zichtbaar en te bekijken in de clouds Klopt dit ? mvgr Daniel
Ik heb een externe wifi box voor in de slaapkamer, geen enkel mobiel wil verbinden met dit netwerk. Heb reeds telefonisch contact gehad met proximus en hem gekoppeld aan de hoofdmodem, niks helpt... graag nog enkele tips? Groetjes
ik probeer me lid te maken van premium club, maar ik krijg de melding dat ik niet voldoet aan de voorwaarden. Heb een abonnement van 12 euro/maand en al enkele jaren klant van proximus. Mijn schoonouders hebben ook dit abonnement en zij kunnen wel de punten sparen! Wie heeft daar een uitleg voor?
Onze factuur is voor de 5de maal op rij veel te hoog door een computerfout bij jullie! Ben het kotsbeu, had vorige x ook beloofd om te vertrekken bij jullie. Zal dit dan wss ook doen, ben het beu om elke x 5x te bellen en lang aan de telefoon te hangen en elke x uitvluchten te horen en nooit geen compensaties of dergelijke te krijgen. Onze factuur hangt normaal rond de 100 euro en is al 5 maand rond de 200, al creditnotas genoeg. Los het maar op want dit zal ook verder dan deze forum gaan!
pc komt telkens vast te hangen bij opstart cloud na installatie windows 10 creator update 14/4/2017
Op donderdag 6 april 2017 gebeld om overstap te maken naar tuttimus....telefonisch bevestigd wat ik allemaal in dit pack wou....pack tuttimus van 99,95€ + 1 abonnement van 15 euro + 2 abonnelenten full control vann15 €. Gekozen bundel NETFLIX. Dinsdag 11 april nog eens teruggebeld om twee full control abonnementen (was nog niet in orde) twee dagen later jog steeds zijn de twee abonnementen niet toegevoegd en werd Netflix blijkbaar ook nog niet geactiveerd.... MAAR DE VOLGENDE FACTUUR OM TE BETALEN STAAT WEL AL KLAAR. Wat loopt er mis bij proximus?
hoe kan je de aankoopgeschiedenis verwijderen bij de nieuwe digibox via mijn account/aankoopgeschiedenis?
Hallo, ik ben Jan en ben zelfstandig. Tot 12 maanden geleden was ik een heel tevreden Belgacom/Proximus klant. Vorig jaar in juli had ik echter het lumineuze idee om een Switchnummer aan te vragen om gemakkelijker privé en zaak te scheiden. Sedertdien stapelen de problemen met de voicemail zich op. Maanden meld ik nu al dat mijn voicemail van mijn swtichnummer niet werkt hoe het moet. De tijdelijke boodschap wordt niet weergegeven als klanten bellen. dus deze horen niet dat wij gesloten en/of in verlof zijn. Integendeel blijven ze een normale standaardmelding horen. Ik heb hiervoor al meerdere klachten ingediend, telefonisch contact gehad, maar nu is er volledige stilte aan de "overkant". Ik heb een professioneel abonnement, maar dit is echt absurd. Weet iemand meer raad? Want ik verlies alle geduld stilaan. Ik heb besloten om mijn facturen niet meer te betalen. Als je al meer dan 20 jaar klant bent bij Proximus en al 35 jaar bij Belgacom verwacht je toch een oplossing. Wij zijn nu m
Hallo, Kan iemand me aub helpen ivm mijn mega traag internet probleem? We zitten hier met een Internet Maxi abonnement (met TV en vaste lijn denk ik). De max. en min. snelheden vindt u hieronder die aangegeven worden door de snelheidstest van Proximus (piek- en daluren zijn hetzelfde). Max.: 15,3 Mbps download - 614 Kbps upload Min.: 8,85 Mbps download - 614 Kbps upload In theorie zou dit 100 Mbps en 15 Mbps moeten zijn. Volgens mij hoef ik jullie niet te zeggen hoe pijnlijk dit is als jullie weten dat sommige mensen 3x hogere snelheden halen met een goedkoper abonnement. Soms zijn de snelheden in praktijk zelfs 1 Mbps download en 0.1 Mbps upload. Neen, ik overdrijf niet. Ik word echt gek op die momenten. Kan iemand mij zeggen hoe dit mogelijk is? Ik heb reeds verschillende keren contact gehad met Proximus medewerkers en die lieten me weten dat we reeds de optie met het snelste internet hebben!? We betalen in 2017 dus meer dan €75 voor snelheden die in 2007 zelfs lachwek
Hoe komt het dat ik mijn factuur niet kan bekijken? Graag uitleg en vermeld er niet bij dat het een technische storing is
Na herstelling van het scherm van mijn S7 edge heb ik een nieuwe installatie gekregen van android 7.0 maar blijkbaar een vodafone versie. Sindsdien kan ik geen volTE meer instellen. In een andere topic heb ik gelezen dat dit probleem werd opgelost. De gegevens van mijn software: G935FXXU1DQBT/ G935FVFG1DQBT/G935FXXU1DQB1 Mvg Carl
Beste, Is de Samsung tv nu beschikbaar? Hij zou in april geleverd worden. Vgt
Klantnr. xxxxxxxxx94 Algehele uitval verbinding woe 5 apr 13h - do 6 apr 13h L.S. Afgelopen hebben wij als Belgacom klant aanzienlijk last ondervonden van een langdurige storing van zowel internet- als telefoonverbinding. Als jarenlange trouwe klant verzoeken wij u ons als compensatie voor de gemiste internetverbinding en uitgaande en gemiste telefoongesprekken - zie ons intensieve telefoonverkeer & internetverkeer de afgelopen weken ivm. een juridische zaak - 49 EUR op ons rekeningnr. ING bank retour te storten. Uw adequate en klantgerichte actie tegemoet ziend, Hoogachtend, r o iP. Schut @gmail.com
Hoe kan ik een klachtenformulier invullen of een klachtenmail sturen? Dit is nergens terug te vinden.
Hoi, Ik heb een Proximus analoge lijn en een Voip account bij een aantal providers. Ik draai mijn eigen pbx en alles werkt ok tot nu toe :) Nu kom ik af en toe tegen dat de nieuwe BBOX3 voip enabled zou zijn. Maw, kan ik mijn pbx ik zo regelen dat ik, als ik naar een BBOX3 gebruiker wil bellen, ik het via VOIP doe, dus peer to peer?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.