Skip to main content

Nummers terug activeren

  • April 17, 2017
  • 3 reacties
  • 330 Bekeken

Goede morgen,
Ik heb een business account bij proximus. Door vakantie ben ik vergeten mijn factuur te betalen. Gistern, op Pasen notabene werden mijn uitgaande oproepen afgesloten. Ik heb contact gnomen met de klantendienst en via een stemcomputer weerd mij verzekerd dat mijn nummers binnen het uur terug zouden geactiveerd. We zijn ondertussen bijna 24 uur verder en ik kan nog steeds niet bellen !
Toppunt is dat ik niemand kan bereiken bij proximus, omdat het vandaag terug een feestdag is, maar zij kunnen wel op een feestdag mijn nummer afsluiten ! Morgen eerste werk verandeer ik van provider !!!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Bever
Forum|alt.badge.img+1
  • Apprentice
  • April 17, 2017
Dit zijn natuurlijk lastige situaties voor u ik denk nu wel dat de kans iets groter is dat vandaag iemand u kan helpen. allee vroeger was dit toch het geval.

  • April 17, 2017
hier staat wat je moet doen als je afgesloten werd:
  • https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_remind/particulieren/support/klantenzone/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/wat-gebeurt-er-als-u-niet-op-tijd-betaalt.html

RedsFan
Forum|alt.badge.img+4
  • April 17, 2017
Tja om iemand af te sluiten hoeft er niemand aanwezig te zijn bij proximus, dat zit automatisch in hun computer systeem.