Skip to main content
Antwoord

TV overal aanmelden niet mogelijk

  • February 5, 2017
  • 7 reacties
  • 238 Bekeken

Hallo,

Sinds oktober ben ik in het bezit van Proximus tv, maar het blijft onmogelijk om me aan te melden via de app. Kan iemand me helpen?

Beste antwoord door KimB

Ik heb het voor je kunnen oplossen, kan je nog eens proberen inloggen?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • February 5, 2017
Normaal met de inlogcode van MyProximus log je ook in op de app Proximus tv. Zo is dit bij mij.

  • Auteur
  • Apprentice
  • February 5, 2017
Inderdaad, maar dit werkt bij mij niet..

Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • February 5, 2017
Zul je 0800-22800 moeten bellen. Je hebt toch wel een MyProximus account aangemaakt ?. Dat is de eerste vereiste.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • February 6, 2017
Dag Benno,

Kan je je klantnummer of telefoonnummer eens doorsturen via privébericht naar het Proximus team? Dan kijk ik na of alles op je lijn goed geactiveerd werd.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg,

Kim

Het Proximus team

  • Apprentice
  • April 14, 2017
Dag benno

Ik heb hetzelfde probleem. Heb je ondertussen een oplossing?
Alvast bedankt

Ben

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • April 14, 2017
Ben,

Kan je ook je klantnummer of telefoonnummer eens doorsturen via privébericht? Dan kijk ik voor jou ook na.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

mvg,

Kim

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • April 14, 2017
Ik heb het voor je kunnen oplossen, kan je nog eens proberen inloggen?