Hallo, ik ben Jan en ben zelfstandig. Tot 12 maanden geleden was ik een heel tevreden Belgacom/Proximus klant.
Vorig jaar in juli had ik echter het lumineuze idee om een Switchnummer aan te vragen om gemakkelijker privé en zaak te scheiden. Sedertdien stapelen de problemen met de voicemail zich op. Maanden meld ik nu al dat mijn voicemail van mijn swtichnummer niet werkt hoe het moet. De tijdelijke boodschap wordt niet weergegeven als klanten bellen. dus deze horen niet dat wij gesloten en/of in verlof zijn. Integendeel blijven ze een normale standaardmelding horen.
Ik heb hiervoor al meerdere klachten ingediend, telefonisch contact gehad, maar nu is er volledige stilte aan de "overkant".
Ik heb een professioneel abonnement, maar dit is echt absurd.
Weet iemand meer raad? Want ik verlies alle geduld stilaan.
Ik heb besloten om mijn facturen niet meer te betalen. Als je al meer dan 20 jaar klant bent bij Proximus en al 35 jaar bij Belgacom verwacht je toch een oplossing.
Wij zijn nu met verlof en de klanten blijven bellen en aan de deur komen daar ze niet horen dat wij gesloten zijn.
Hulp !!
Antwoord
Klachten worden niet opgevolgd
Beste antwoord door Elsa
Als het daar niet lukt kan je ook nog altijd hier een privébericht sturen naar Het Proximus Team
En kunnen zij hopelijk het probleem doorgeven aan de bevoegde persoon om het verder in orde te krijgen.
in ieder geval wens ik je veel succes.
En kunnen zij hopelijk het probleem doorgeven aan de bevoegde persoon om het verder in orde te krijgen.
in ieder geval wens ik je veel succes.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.