Skip to main content

Langdurige uitval lijnverbinding

  • April 12, 2017
  • 3 reacties
  • 119 Bekeken

Klantnr. xxxxxxxxx94
Algehele uitval verbinding woe 5 apr 13h - do 6 apr 13h


L.S.

Afgelopen hebben wij als Belgacom klant aanzienlijk last ondervonden van een langdurige storing van zowel internet- als telefoonverbinding.

Als jarenlange trouwe klant verzoeken wij u ons als compensatie voor de gemiste internetverbinding en uitgaande en gemiste telefoongesprekken - zie ons intensieve telefoonverkeer & internetverkeer de afgelopen weken ivm. een juridische zaak - 49 EUR op ons rekeningnr. ING bank retour te storten.

Uw adequate en klantgerichte actie tegemoet ziend,
Hoogachtend,


r o iP. Schut
@gmail.com
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • April 13, 2017
beste,

Jammer van de technische problemen die u heeft ondervonden.

We nemen uw vraag in overweging en houden u op de hoogte via uw mail.

vriendelijke groeten

Tina

Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • April 13, 2017
Heb in januari 2 maal uitval gehad van de telefoon. Nooit iets voor gehad.

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • April 13, 2017
De oorzaken van lijnstoringen kunnen zeer verscheiden zijn. Ik heb vele jaren op de kabelbeschadigingen gewerkt, als je weet dat Proximus jaarlijks met +/- 15.000 schadegevallen aan onze kabelinfrastructuur wordt geconfronteerd, vallen de lijnstoringen al bij al nog mee. Telefoon- en dataverkeer wordt in de mate van het mogelijke onmiddellijk omgeleid via andere kabels zodat de hinder voor de klanten tot een minimum wordt beperkt.
Groeten,
Wim