Hoe kan ik een klachtenformulier invullen of een klachtenmail sturen?
Dit is nergens terug te vinden.
Antwoord
Klacht
Beste antwoord door Marleen
Als het gaat over een klacht i.v.m. een factuur/aanrekening (een bedrag betwisten), dat kan tijdelijk niet online om technische redenen, en ook niet als u enkel GSM nummers en geen enkel ander abonnement hebt op uw factuur: daarvoor neemt u, volgens mij toch best telefonisch contact op met de klantendienst op het nummer 0800 22 800.
Ook voor een andere klacht zou ik het nummer 0800 22 800 bellen,
maar het kan ook via het contactpagina, maar je moet wel verschillende stadia doorlopen om bij 'een klacht indienen' te komen.
www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html
Tenslotte kan je je ook richten tot het Proximus Team hier via een privé bericht:
nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
of een van de medewerkers hier zal het wel oppikken.
Ook voor een andere klacht zou ik het nummer 0800 22 800 bellen,
maar het kan ook via het contactpagina, maar je moet wel verschillende stadia doorlopen om bij 'een klacht indienen' te komen.
www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html
Tenslotte kan je je ook richten tot het Proximus Team hier via een privé bericht:
nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
of een van de medewerkers hier zal het wel oppikken.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
