Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Net zoals de titel zegt, telkens ik een factuur wil betalen via de MyProximus app geraak ik tot het scherm waar ik mag kiezen tussen een app op mijn smartphone en de webapplicatie van de bank, maar na de keuze gemaakt te hebben, krijg ik onmiddellijk een foutmelding "We could not reach the MyProximus services...." Nog nooit gelukt via de app te betalen. Werkwijze (Engels): 1. MyProximus App openen 2. My bills 3. De factuur kiezen die moet betaald worden 4. Op de rode "PAY" knop drukken 5. Bank kiezen (KBC) 6. KBC Mobile of via card reader (KBC Mobile) 7. FOUTMELDING Ik zou willen gebruik maken van de optie om mijn facturen zo te betalen (snel en makkelijk) maar het moet daarvoor wel lukken...
Beste, ik ontdek zopas dat de zender fox in Belgie de serie 'days of our lives' zou uitzenden. Ik beschik over entertainment channels waarin 'fox' zou inbegrepen zijn. Iemand die me meer uitleg kan bieden hoe ik deze serie terug verder kan volgen dan? Groetjes, Peggy
Hallo, Op 3 mei komt proximus een installatie doen van TV+Internet pack, aangevraagd via de website. Kan ik daarna een domiciliërings opdracht starten via My Proximus, of moet ik langs gaan in een winkel of moet ik wachten op een eerste factuur om dit in orde te krijgen?
onterecht gefactureerde kosten? ik schreef heden het bedrag van 104,31 over ttz het factuurbedrag te verminderen met onterecht aangerekende kosten die in het familus forfait inbegrepen zijn
Kan ik internet gebruiken in Noorwegen & Zweden om bepaalde financiële bewerkingen te doen? Ik heb een Pay&Go + herlaadkaart die nog geactiveerd moet worden.
Ik kan geen sms naar het TV spel blokken zenden ;deze dienst is niet toegestaan.Hoe kan ik dit wijzigen ?
Er werd mij tutimus aangeboden en heb netflix extra erbij genomen bij het ingaan van mijn contract. Tot op heden (na anderhalve maand) nog steeds geen netflix . Tientallen telefoons gedaan met diensten van technische dienst naar dienst abonnementen geping pongt maar niemand krijgt de activatie rond. Dienstverlening en hulplijn is ronduit schandalig en amateuristisch ,ronduit een schandaal. Heb een klacht neergelegd bij testaankoop voor het verspreiden van valse reklame aangezien ze een produkt verkopen dat ze niet kunnen leveren. Hulp of rechtzetting is 1 week geleden gestopt en daar blijft het bij
Ik heb sinds april mijn tuttimuspak. Nu wou ik graag weten of ik Netflix in mijn pakket kan nemen. Op blauwe knop,werkt niet. In de lijst op mijn profiel kan ik het niet kiezen en op tv ook niet. En graag wou ik ook nog weten of ik tv replay moet betalen als die er al op staat vanaf het begin.
Deze morgen kreeg ik een factuur van Proximus in de bus van 143,52€. Ik zou graag weten van waar dat komt of toch dat iemand mij dit een beetje duidelijker uitlegt want tegen dit bedrag blijf ik hier niet meer klant. Ik moet voor 5/5 noog69,49€ betalen omdat jullie mijn eerste rekening dubbel hadden aan gerekend. Dus het geld groeit nirt op mijn rug en ik heb hier ook geen ezel in mijn hof want die heb ik niet. Als ik dit bedrag maandelijks moet blijven betalen kon ik beter bij Telenet blijven en dit overweeg ik dus ook. klanten nr.610097386 Ik ben de enigste hier denk ik die hier nog durft te kopen want de anderen denken enkel aan gratis. En ik denk dat dit nergens bestaat.
Ik ben bijna een maand klant en na het wegwerken van enkele probleempjes ben ik ook een tevreden klant. Althans wat mijn Tuttimusabonnement thuis betreft. Op maandag 13 maart deed ik een aanvraag voor een internetaansluiting in het studentenhuisje van mijn dochter. De dame aan de lijn gaf te kennen dat er binnen de twee dagen telefonisch contact ging opgenomen worden met mijn dochter. Dat is nog steeds niet gebeurd en de ongemakken zijn daardoor groot want via de hotspots werken levert teveel onderbrekingen en onvoldoende snelheid. Kan hier snel duidelijkheid in gegeven worden? Ref.: R00000011000047SZZ-1 > Klantennummer: 620175671 Vriendelijke groeten, Johan
nog steeds krijg ik op één van de drie TV's de oude menu te zien.
Na de vaststelling dat bellen via de vaste lijn niet meer mogelijk is, bel ik met gsm naar Proximus technische dienst. Ze bevestigen via de gsm (en daarna nog eens per email) dat er een technieker zal langskomen de volgende dag tss 10.00-12.30 u. Wij zijn daartoe speciaal thuis gebleven, maar geen technieker gezien. Ik bel opnieuw naar de technische dienst en die vinden niets terug: ze vragen me aan de lijn te blijven voor verdere opzoeking. Na 10 minuten leg ik af, omdat mijn geduld op was. Daarna meld ik het probleem via chat. Duurt eveneens 10 minuten eer ik aan de beurt ben. Antwoord: 'we hebben helaas geen beschikbare technieker kunnen vinden'. En daarmee is dus de kous af.... Fantastische klantendienst Proximus; wij betalen met plezier de 'hoge kosten' voor de vaste lijn, die niet eens werkt....
Eigenlijk best schrijnend dit. Je gaat een verbintenis aan voor een Familus M pakket waar duidelijk verteld wordt dat je van 3 maanden gratis netflix ( ik kreeg nooit een code per brief, wel heeft men mij na aanvraag van mijn kant vorige week een activatiecode per sms toegestuurd, die ik eerstdaags zal pogen te activeren in de hoop dat die dan nog werkt!) kan genieten en ook dat dit je Familus M pakket ZES (6) MAANDEN voor 50 Euro per maand zal kunnen gebruiken ipv de 67 euro dat het je normaal kost. Op de eerste factuur zijn ze dit duidelijk vergeten in "af"- rekening te brengen. Je neemt contact op, er w vriendelijk gereageerd en toegegeven dat het een vergissing is en dat een credietnota opgemaakt w. Je ziet alsnog het verkeerde bedrag van je rekening verdwijnen maar aangezien de credietnota online vermeld blijft staan denk je dit komt wel in orde zal komen. Nu een Maand later weer een factuur en tot mijn grootste ontsteltenis is ook hier weer helemaal geen rek
Ik heb de Samsung S8 besteld via pre order , er stond ontvang nu uw Samsung S8 8 dagen voor de officiële verkoopsdatum . Dus dat was normaal 20/04, ik ben naar de winkel geweest waar het toestel zou bezorgd worden maar geen toestel beschikbaar, de verkoper zei me kom morgen eens terug . Vrijdag ga ik terug en nog altijd niets, was een andere verkoper en die zei van ja je zal moeten wachten want wij krijgen maar levering op dinsdag en donderdag, begrijp dus niet waarom ik de vrijdag terug moest gaan terwijl er toch niet geleverd wordt . Ze waren heel onvriendelijk en vind het niet kunnen dat er dan op de site stond bij het bestellen ontvang uw smartphone 8 dagen voor de officieele verkoopdatum . Ik zal dinsdag nog eens terug gaan naar de winkel, en hoop dat de Samsung dan wel aanwezig zal zijn . Als ze weer zo grof en onvriendelijk zijn zullen ze me daar niet meer terug zien en ga ik gsm ergens anders kopen
sinds enige weken verdwijnen mijn mails ouder dan 2 weken systematisch uit mijn inbox. Waarom sedert 2017 ? is er iets verandert in jullie instellingen? Nergens in het configuratieschermen van mijn e-mail vind ik een aanwijzing hoe ik dat kan wijzigen. Heel vervelend, want treinreizen bijv. die ik een maand voordien bestel (bijv. thalys) verdwijnen ...
Al enkele weken sukkelen we met het opnemen van het programma The Voice. Serie opnemen lukt af en toe wel en dan ook weer niet. Heeft iemand een tip?
ik vroeg me af of ooit de premier league op proximus tv zal komen?
Ik kreeg van jullie onderstaand mailtje. Ik vond dit zeer attend en wou dus ook mijn punten graag inruilen. Alleen ik zie ze niet meer staan in my proximus! Graag hulp; Je hebt je abonnement bij Proximus stopgezet. Hierdoor wordt ook je lidmaatschap bij Premium Club automatisch stopgezet. De lidmaatschapsvoorwaarden van Premium Club vind je terug in onze algemene voorwaarden op www.proximus.be. Je oude punten blijven nog beschikbaar gedurende een periode van 3 weken. Ruil ze dus snel in! Nog vragen? Contacteer onze klantendienst via www.proximus.be/contact en wij helpen je graag verder. Met vriendelijke groeten, Het Proximus-team
Beste, Ik ben al 2 jaar lang een Maxi pack aan het betalen van 74,95 Eur/ maand (TV+INTERNET+VASTE TELEFOON) Ik constateer nu pas dat je ook voor 55€ /maand (TV en WIFI )hebt wat ik altijd wou en zo had vermeld aan Proximus. Ik heb een befrijs -GSM waardoor ik helemaal geen nood heb aan vaste telefoon lijn. Ik heb nooit gebruik gemaakt van mijn vaste telefonie waardoor ik elke maand 20€ teveel heb betaald. 24 maand x 20€ = 480€ dat ik al teveel heb betaald voor een dienst die ik nooit heb gebruikt. Dit kan bewezen worden dat er nooit is gebeld met mijn vast nummer. Ik verwacht een commerciële geste => Creditnota van 480€ Hoe kunnen we dit oplossen vooralleer ik van provider wissel? Met vriendelijk groet! GS
In januari heb ik een nieuw contract aangegaan met een tv als geschenk. Heden nog geen tv ontvangen. Ik heb gebeld met de klantendienst. Eerste maal werd de verbinding na mijn vraag gewoon op hold gezet en verbroken. Tweede maal was het antwoord: we zijn ermee bezig, ze worden uitgeleverd... wanneer ontvangen wij onze tv? Een exacte datum aub
Beste Ik krijg telefoon van één van jullie medewerkers. Alle respect voor de job die ze doet, telkens 'afgewezen' worden is lastig. Ik heb deze job zelf even gedaan, dus ik weet wat het inhoudt. Dit wil echter niet zeggen dat degene aan de telefoon onbeleefd mag zijn. Wanneer ik zeg dat ik geen interesse heb om iemand te laten langskomen is haar antwoord: "o my god" en ze legt de telefoon af! Dit is iets wat niet kan! Zo ga je niet om met mensen. Wanneer ik jullie hier per mail van op de hoogte wil brengen, blijkt dit een onmogelijke opdracht. Ik moet me registreren en de enige weg om hierover te communiceren is het forum? Een makkelijkere weg om 'klachten' te delen zou veel efficiënter zijn en dan moest dit niet openbaar gemaakt worden. Hopend dat jullie hier gevolg aan geven. Met vriendelijke groeten Hanne
Wij zijn nu al sinds augustus 2015 met Proximus bezig om een internet aansluiting in ons vakantiehuis in Wallonië te krijgen. Er zijn al heel wat afspraken geweest, maar tot nu toe was elke afspraak (plm 12x) een teleurstelling. Met als hoogtepunt dat er de laatste keer (13 April jl) weer niemand is komen opdagen. Een paar weken eerder werd er door iemand van de afspraken helpdesk glashard gezegd dat er nu echt iemand zou komen graven. Toen we vervolgens op 13 April weer contact hebben opgenomen met Proximus voor uitleg, werd ons medegedeeld dat er nog geen aansluiting gemaakt kon worden en dat Proximus een nieuwe afspraak met ons zou maken zodra het mogelijk is om de aansluiting (inclusief graafwerkzaamheden) te maken. We hebben nu nog niets gehoord, maar vragen ons ook af of wij er dan zeker van kunnen zijn dat een en ander definitief geregeld wordt, wanneer Proximus ons weer voor een afspraak benaderd. De situatie om de aansluiting naar het huis te maken is bij Proximus bekend: E
Beste, Uit het magazine plus mocht ik een korting van 1 jaar vragen. ( €2,4793 ) Maar zowel het proximus Hasselt Demerstraat winkel waar het aangepast wordt als call center proximus wist me niet te vertellen dat ik dan mijn korting van € 4,1322 getrouwheidspremie verlies. een andere collega vanuit het call center wist me nu pas te vertellen omdat ik zag op mijn factuur dat deze getrouwheid korting weg viel. geen 2 kortingen op 1 factuur mogen gegeven worden. ik heb met 2 nummers een vertrouwensband met proximus. 0495/10.93.06 0484/93.77.42 Omdat ik als klant geen correcte informatie krijg van jullie opgeleide bedienden, en vraag alsnog me mijn getrouwheid korting toe te kennen!! nu ben ik gedupeerd omdat ik NIET de nodige info kreeg van de proximus medewerkers. Vriendelijke Groeten Jacqueline Zadnikar
Volgende problemen die mij richting overstap sturen: 1) foute informatie medewerkers: Afgelopen maand kreeg ik in het buitenland een sms met de melding mijn factuur te betalen. Ik had echter een domiciliëring aangevraagd, en mij werd verzekers dat dit allemaal in orde was en dat ik geen manuele overschrijving meer moest doen Bijzonder vervelend om zo een sms te krijgen (stijl: "binnen 5 dagen betalen of alle diensten worden stopgezet") aangezien ik al het mogelijke had gedaan om dit te vermijden in het buitenland (moeilijke, betalende en onveilige internetconnectie). Bovendien had ik er op voorhand nog eens expliciet naar gevraagd (zie Facebook gesprek hieronder). Ik vroeg nadien om dit als klacht in te dienen, maar werd gewoon genegeerd. 2) reeds lang problemen met inloggen MyProximus, waardoor ik facturen niet kan openen of verbruik/betalingen opvolgen. Onlangs heel even opgelost geweest, maar functioneert alweer niet. =zou ook handig geweest zijn om contract op te volgen (zi
Sinds vandaag heb ik weer geen toegang niet meer tot home control. Wat vreemd is is dat het systeem mijn login niet meer kent. Ik kreeg toevallig ook een sms om een nieuwe account aan te maken om my Priximus.... terwijl ik dit niet vroeg....
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.