Skip to main content
Antwoord

TV Samsung

  • April 23, 2017
  • 4 reacties
  • 136 Bekeken

In januari heb ik een nieuw contract aangegaan met een tv als geschenk. Heden nog geen tv ontvangen. Ik heb gebeld met de klantendienst. Eerste maal werd de verbinding na mijn vraag gewoon op hold gezet en verbroken. Tweede maal was het antwoord: we zijn ermee bezig, ze worden uitgeleverd... wanneer ontvangen wij onze tv? Een exacte datum aub

Beste antwoord door HeidiE

Beste Ivan,

Als de info onder je klantgegevens klopt, ben je vandaag opgebeld ivm de levering?

Groetjes,

HeidiE
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Elma
Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • April 23, 2017
https://nl.forum.proximus.be/aanbiedingen-promoties-4/samsung-tv-38375

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 24, 2017
Beste Ivan,

Als de info onder je klantgegevens klopt, ben je vandaag opgebeld ivm de levering?

Groetjes,

HeidiE

  • Auteur
  • Apprentice
  • April 24, 2017
Dag Heidi,
Ik ben vandaag inderdaad opgebeld door ivm de levering, waarvoor mijn dank.

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • April 24, 2017
Fijn om te horen, bedankt voor je geduld! Grt, HeidiE