Skip to main content
Antwoord

Teveel betaald

  • April 24, 2017
  • 1 reactie
  • 111 Bekeken

Beste,

Ik ben al 2 jaar lang een Maxi pack aan het betalen van 74,95 Eur/ maand (TV+INTERNET+VASTE TELEFOON)

Ik constateer nu pas dat je ook voor 55€ /maand (TV en WIFI )hebt wat ik altijd wou en zo had vermeld aan Proximus. Ik heb een befrijs -GSM waardoor ik helemaal geen nood heb aan vaste telefoon lijn.

Ik heb nooit gebruik gemaakt van mijn vaste telefonie waardoor ik elke maand 20€ teveel heb betaald.

24 maand x 20€ = 480€ dat ik al teveel heb betaald voor een dienst die ik nooit heb gebruikt.

Dit kan bewezen worden dat er nooit is gebeld met mijn vast nummer.

Ik verwacht een commerciële geste => Creditnota van 480€

Hoe kunnen we dit oplossen vooralleer ik van provider wissel?

Met vriendelijk groet!

GS

Beste antwoord door tina.b

Beste

Ons aanbod is pas vorig jaar in oktober volledig aangepast naar nieuwe packs, deels Familus, deels alternatieve packs.

Onze website geeft een beeld van mogelijkheden, die regelmatig wijzigen.

het spijt me als uw pack niet beantwoordt aan uw behoeften. Collega's van klantendienst kennen het aanbod en kunnen helpen om je producten up to date te maken. Vaak worden klanten pro-actief gecontacteerd, maar dat lukt niet om al onze klanten te bereiken vrees ik.

als je ons via je privébericht klantgegevens stuurt, laten we dit verder bespreken.

Groeten

Tina

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 24, 2017
Beste

Ons aanbod is pas vorig jaar in oktober volledig aangepast naar nieuwe packs, deels Familus, deels alternatieve packs.

Onze website geeft een beeld van mogelijkheden, die regelmatig wijzigen.

het spijt me als uw pack niet beantwoordt aan uw behoeften. Collega's van klantendienst kennen het aanbod en kunnen helpen om je producten up to date te maken. Vaak worden klanten pro-actief gecontacteerd, maar dat lukt niet om al onze klanten te bereiken vrees ik.

als je ons via je privébericht klantgegevens stuurt, laten we dit verder bespreken.

Groeten

Tina

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.