Ik ben bijna een maand klant en na het wegwerken van enkele probleempjes ben ik ook een tevreden klant. Althans wat mijn Tuttimusabonnement thuis betreft.
Op maandag 13 maart deed ik een aanvraag voor een internetaansluiting in het studentenhuisje van mijn dochter. De dame aan de lijn gaf te kennen dat er binnen de twee dagen telefonisch contact ging opgenomen worden met mijn dochter. Dat is nog steeds niet gebeurd en de ongemakken zijn daardoor groot want via de hotspots werken levert teveel onderbrekingen en onvoldoende snelheid.
Kan hier snel duidelijkheid in gegeven worden?
Ref.: R00000011000047SZZ-1
> Klantennummer: 620175671
Vriendelijke groeten,
Johan
Antwoord
Aansluiting
Beste antwoord door AntonellaD
Dag Johan DK,
Ik heb het nodige gedaan. De aanvraag werd geannuleerd.
Groetjes,
Antonella
Ik heb het nodige gedaan. De aanvraag werd geannuleerd.
Groetjes,
Antonella
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.