Skip to main content

Factuur betalen via MyProximus lukt niet

  • April 25, 2017
  • 1 reactie
  • 649 Bekeken

Net zoals de titel zegt, telkens ik een factuur wil betalen via de MyProximus app geraak ik tot het scherm waar ik mag kiezen tussen een app op mijn smartphone en de webapplicatie van de bank, maar na de keuze gemaakt te hebben, krijg ik onmiddellijk een foutmelding "We could not reach the MyProximus services...."

Nog nooit gelukt via de app te betalen.

Werkwijze (Engels):
1. MyProximus App openen
2. My bills
3. De factuur kiezen die moet betaald worden
4. Op de rode "PAY" knop drukken
5. Bank kiezen (KBC)
6. KBC Mobile of via card reader (KBC Mobile)
7. FOUTMELDING

Ik zou willen gebruik maken van de optie om mijn facturen zo te betalen (snel en makkelijk) maar het moet daarvoor wel lukken...
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

NickyL
Forum|alt.badge.img+3
  • Resident
  • April 25, 2017
Dag Wout, wil het graag voor je bekijken, via welke browser werk je? Kan je mij alvast je klantgegevens bezorgen via een privébericht? Kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 Groetjes, Nicky