Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Nummer overgeplaatst van prive naar zelfstandig Met uitzondering van de fakturen, kan ik geen enkele toepassing openen. Beheer is totaal uit ten boze. Ik krijg telkens hetzelfde bericht. "wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen" Dit duurt nu sinds de overplaatsing. Volgens de helpdesk is er geen probleem. Ik wordt radeloos en wens het nummer naar een andere operator te verschuiven.
Teneinde raad wend ik me tot dit forum met als klantnr 611869598 en verwijzend naar mijn 2 vorige facturen met respectievelijk als referentienummer 6702377490 dd 8/3/17 en 6702916099 dd 9/4/17. Op beide facturen wordt een bedrag aangerekend voor "unlimited calls national/international": dit item werd nooit besteld. Toen we in januari 17 een Bizz All in bestelden, wensten we als promo 17 euro korting gedurende 12 maanden: dit is ook nog nooit gebeurd ondanks dit geregistreerd stond op de bevestiging tot aanvraag die we van Proximus via mail mochten ontvangen. Tenslotte hebben we Mevr Daphne Steyaert van het Proximus kantoor te Eeklo gecontacteerd waarbij 2 klachten werden geregistreerd, nl 41900262 dd 17/3/17 (nog steeds niet afgehandeld!) en 42361644 dd 25/4/17 dit om voormelde problemen op te lossen. Ondertussen betalen we maar verder om geen afsluiting te bekomen gelet op de beroepsactiviteit! Vandaag mag ik van Mevr Daphne Steyaert vernemen dat ze nog steeds geen onderhandeling k
Via mijn laptop zag ik tussen de netwerken mijn wifi staan, er was verbinding en de balkjes stonden vol, maar ik kon niet surfen. Mijn laatste factuur was laattijdig betaald, ik vermoedde dat om die redenen het internet afgesloten was ofzo. Ik heb vervolgens alles betaald, maar er verandert niets. Ik kan mijn netwerk zien, de balkjes staan vol en de lichtjes op mijn bbox branden. het lichtje van "internet" flikkert. Ik heb de bbox al eens aan en uit gezet, en gereset. Het blijft hetzelfde, zowel op laptop als op gsm. Ligt dit aan een synchronisatieprobleem?
Sinds zaterdag 15/4/2017 kan ik niet meer aanloggen met mijn account cn089313. Blijkbaar wordt ..@compaqnet.be beheerd door Skynet (Proximus, Belgacom..). Oorspronkelijk is dit opgezet door Compaq en Belgacom als gratis emailservice. In mijn mail-client zie ik volgend bericht Voor het account Compaqnet (cn089313) kunnen geen berichten verzonden of ontvangen worden. Er is een onjuist wachtwoord ingevoerd. De volgende keer dat er berichten worden verzonden of ontvangen, moet een gebruikersnaam en wachtwoord voor dit account worden ingevoerd. Serverfout: 0x800CCC90 Reactie van server: -ERR invalid user name or password. Server: 'pop.compaqnet.be' Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC92 Protocol: POP3 Poort: 110 Beveiligd(SSL): Nee Waar kan ik terecht om mijn account/paswoord te laten resetten ? Hoe en door wie worden de @compaqnet.be gebruikers beheerd ? Via internet vind ik voor compaqnet.be enkel doorverwijzingen naar Skynet. Proximus helpdesk heeft gemeld da
Dit is nu de 2 de keer dat dit mij overkomt ; ik ruil eergisteren de punten op myproximus in voor een product van smartphoto. De punten gaan er wel degelijk af maar nu 2 dagen later heb ik nog steeds geen code ontvangen per email! Dus ik kan geen fotoboek samenstellen maar ben wel mijn punten kwijt 😞. Vorige keer heb ik hier meermaals voor gebeld, kreeg een franstalig iemand aan de lijn die duidelijk geen zin had om mij verder te helpen. Heb hier dus helemaal geen zin in om weer die mallemolen te starten, lang aan de lijn te hangen en uiteindelijk toch niet geholpen te worden. ALs iemand raad weet wat ik kan doen zodat ik de code alsnog ontvang of tenminste mijn punten terugkrijg?
Hallo, Wat moet ik hebben om een 2de tv aan te sluiten op proximus Tv? Hoeveel is het om een 2de decoder te huren en hoeveel kost een draadloze verbinding? Groeten, EB
Op de laatste factuur staan 4 gesprekken met Canada in Maart bij happy time internationaal , daarnaast staan onder internationaal Canada nog 6 gesprekken met een totale tijd van 0:37:26 .graag zou ik de datums en het uur van die gesprekken weten factuur van 17-04-2017 doc nr 6733686875 kl nr 1892331. Dank voor antwoord . Breye Ronny
Hoe kan ik mijn emailadres wijzigen in mijn myproximus account
Beste, hoe komt het dat we op de app "my proximus" nooit de recente verbruiksgegevens zien. Bij mijn oudste dochter bijvoorbeeld staan de gegevens nog van oktober 2016???? Op die manier heb je nooit een idee van wat je al hebt verbruikt natuurlijk.
Je krijgt 1 GB van Dataphone actie, wat is die 1GB gaat dat dan bij je data van je abonnement? Bij je abonnement heb je bv van 15 euro 1GB +DATAphone 1GB. Is dat dan 2 GB? of sla ik de bal helemaal mis?
pay & go kaart van mijn familielid is binnen het jaar inactief gezet, kan ik die opnieuw laten activeren ?
In november stapten wij over naar tuttimus sindsdien betalen we iedere maand een ander bedrag voor ons abbonementsgeld, kan niet kloppen volgens ons. Uiteindelijk na een hele reeks telefoontjes en klachten, waarin verschillende keren beloofd werd dat er contact zou opgenomen worden (nog steeds aan het wachten) , hebben we een hele reeks creditnota's gekregen (zonder enige vorm van uitleg what's so ever) dus wij hallelujah t' is opgelost ... Niet dus want ook bij de laatste factuur is er nogmaals een ander abonnements bedrag gefactureerd, werd onze affinity korting gewoon geschrapt, en ook de beloofde compensatie korting van een van de hulpdesk medewerkers blijkt nergens terug te vinden. Je kunt normaliter dan een bedrag betwisten op je factuur maar wat blijkt? T' knopje om op te klikken is foetsie ... Dus nogmaals contact nemen met de hulpdesk :volgens de eerste medewerker klopt het niet, volgens de 2e medewerker ( na zo'n 4 keer doorschakelen)klopt het wel + heel ingewikkelde ui
Op 14/04/2017 ben ik overgegaan naar een andere provider. Op 15/04/2017 heb ik online mijn contracten met Proximus opgezegd. Aangezien ik hier tot op vandaag geen reactie op had gekregen, heb ik MyProximus gecheckt waar ik nog steeds als actieve klant geregistreerd stond. Ik heb dan ook telefonisch de klantendienst gecontacteerd die beweert dat mijn opzegging nooit is toegekomen. Jolien heeft dan meteen mijn opzeg in orde gebracht en daarvan heb ik per mail bevestiging gekregen. Per post zou ik documenten gaan ontvangen om de Proximus apparatuur mee in te leveren. Vanaf ontvangst hiervan, zal ik betreffende apparatuur binnen brengen in het Proximus verkooppunt in mijn stad. Ik heb gereclameerd dat ik geen 2 providers ga betalen en gevraagd of ik hierover een klacht kon registreren; volgens Jolien kon dit online. Helaas werd de melding gegeven dat online klachtenregistratie tijdelijk niet mogelijk is. Vandaar dat ik dit alles nu neerschrijf op dit forum. Ik wens hierbij dan ook a
Hoe kan men als NIET-klant Proximus contacteren per e-mail. Telefonisch is niet mogelijk en langsgaan ook niet.
Hallo Ik kreeg mijn code voor mijn drie maanden gratis Netflix te activeren. Als ik die ingeef op de pagina van Netflix staat er dat de code is verlopen. De code heb ik onmidelijk gebruikt na ontvangst, hoe kan die dan al verlopen zijn?
Het is mij niet duidelijk juist welk telefonie gedeelte valt onder het Familus-abonnement en de proximus website schijnt mij twee verschillende dingen te vertellen. Als ik kijk naar de productfiche van de familus (https://www.proximus.be/dam/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/res/infofiche/Familus_with_TV_Bundle_NL.pdf) dan staat daar voor zowel naar vast als mobiel bellen gratis in de daluren en 74 cent per oproep in de piekuren. Dit komt van tarief en voorwaarden overeen met het Free Call National abonnement voor telefonie. So far so good. Maar als ik dan naar Free Call National specificaties ga kijken (https://www.proximus.be/nl/id_cr_freeos/particulieren/producten/opties/opties-voor-vaste-lijn/gratis-diensten.html) staat daar alleen bij dat het inbegrepen is bij Tuttimus, maar Familus wordt niet vermeld. Hoe zit dat nu? Zit Free Call National nu in Familus of niet? Of heb ik naast Familus toch nog een ander telefonie abonnement zoals Free Call National nodig?
Ik kan sinds ik mijn mac book vernieuwd heb niet meer kijken naar Tv overal zowel live als met de opnames verschijnt er steeds de boodschap Auteursrecht Om auteursrechtelijke redenen is TV kijken niet mogelijk . Kies een andere programma. Ik werk met safari 10.1 Kan iemand me helpen
Een paar maanden geleden ben ik klant geworden bij Proximus en al van bij het begin was het onmogelijk om de Proximus TV applicatie te gebruiken. Wanneer ik probeer in te loggen op de app krijg ik deze melding: "De accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de applicatie te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product proximus TV applicatie geactiveerd is op de proximus website (via myproximus)" Dus ging ik een kijkje nemen op myproximus, waar ik een andere melding te zien krijg: "Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen." Waar zou dit aan kunnen liggen?
Sinds enkele dagen heb ik geen teletekst meer op TVE
Is een Wi-Fi Bridge toestel ook voor versterking van het draadloos signaal voor de laptop tablet en gsm in en rond de woning? Gr John
Bij mij is de tvgids maar te zien tot en met donderdag, op de tv is alles normaal en op de tv app ook, Vrijdag en zaterdag zijn blanco! Raar dat dit niet samen loopt, die drie ittems
Beste Proximus, Langs deze weg ga ik mijn ontevreden reactie eens zeggen dat ik zeker niet tevreden ben van jullie diensten. Jullie bieden de App myproximus die bij mij totaal niet werkt kan mijn factuur niet via deze app heb raadplegen. Onlangs hebben ze mij een IM8113475 die dienst had mij zogezegd gebeld maar geen telefoon gehad van die dienst(jullie klinken niet meer zo overtuigend meer) . Mijn dossier heeft nu testaankoop omdat dit niet de eerste keer is en ga mij ook eventjes informeren bij de concurrentie. Om mijn afrekening te sturen zijn jullie altijd eerst(nogmaals teleurgesteld)
Ik heb startpaketten gekocht in colruyt voor pay en go +, maar hoe kan ik mijn oude nummer van andere herlaadkaart van andere provider behouden? Dank u
Ik ben eigenaar van een Foscam IP camera, Heb die al geruime tijd, geplaatst op de platform omdat er reeds inbraak pogingen en (bij afwezigheid) beschadigingen door buren zijn geweest. Na plaatsing geen problemen, heb hem verplaatst (2 weken geleden) omdat de buren weer op de platform kwamen, na verplaatsing is er iemand die de camera uitschakelt tussen 20u en 6u30. Hebben een B-Box3 , heb gisteren de camera opnieuw ingesteld en toch kan hij hem uitschakelen
sinds 1/1/2017 ben ik overgegaan van éénmanszaak op een BVBA. Ondanks schrijven, de nodige formulieren te hebben ingevuld en herhaaldelijk contact te hebben gehad met de klantendienst slaagt Proximus er niet in om een factuur uit te stellen op mijn BVBA . Uiteindelijk zou er dan vanaf nu 25/4 toch een factuur op de BVBA kunnen worden opgesteld. De klantendienst kon echter geen antwoord /oplossing aangeven wat er nu met de foutieve facturen moest gebeuren welke ik niet zal betalen gezien het niet het juiste BTW nummer is, zolang dit probleem niet werd opgelost.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.