In november stapten wij over naar tuttimus sindsdien betalen we iedere maand een ander bedrag voor ons abbonementsgeld, kan niet kloppen volgens ons.
Uiteindelijk na een hele reeks telefoontjes en klachten, waarin verschillende keren beloofd werd dat er contact zou opgenomen worden (nog steeds aan het wachten) , hebben we een hele reeks creditnota's gekregen (zonder enige vorm van uitleg what's so ever) dus wij hallelujah t' is opgelost ...
Niet dus want ook bij de laatste factuur is er nogmaals een ander abonnements bedrag gefactureerd, werd onze affinity korting gewoon geschrapt, en ook de beloofde compensatie korting van een van de hulpdesk medewerkers blijkt nergens terug te vinden.
Je kunt normaliter dan een bedrag betwisten op je factuur maar wat blijkt?
T' knopje om op te klikken is foetsie ...
Dus nogmaals contact nemen met de hulpdesk :volgens de eerste medewerker klopt het niet, volgens de 2e medewerker ( na zo'n 4 keer doorschakelen)klopt het wel + heel ingewikkelde uitleg ook over dat variabel factuurbedrag en dan ook nog oei idd uw affinety korting moet nog toegevoegd worden u heeft een punt, geen nood mevr. binnen de 48 u krijgt u een sms met het juiste factuurbedrag ( nog enkele uren te gaan voor de kaap van 48u benieuwd !!!!)
Dus nu nog braaf enkele uren afwachten, zonder al te veel vertrouwen en een hoop frustraties, en dan hopelijk es een deftige afsluit ?
Oh en als het mogelijk zou zijn in de toekomst eens het zelfde abbonementsgeld factureren?
Antwoord
Iedere maand verschillend abonnementsgeld ?
Beste antwoord door CindyD
Hoi Stefanie,
Het spijt me dit te lezen.
Ik zie dat er reeds een dossier is opgemaakt met referentie 42292292 op 19/04.
Helaas is het zo, dat deze dossiers tot 10werkdagen behandeltijd kunnen vragen.
Ik zou je daarom willen verzoeken, nog heel eventjes geduld uit te oefenen. Ik begrijp dat dit niet evident is.
De dossierbeheerder neemt zsm contact met je op.
Groetjes, Cindy
Het spijt me dit te lezen.
Ik zie dat er reeds een dossier is opgemaakt met referentie 42292292 op 19/04.
Helaas is het zo, dat deze dossiers tot 10werkdagen behandeltijd kunnen vragen.
Ik zou je daarom willen verzoeken, nog heel eventjes geduld uit te oefenen. Ik begrijp dat dit niet evident is.
De dossierbeheerder neemt zsm contact met je op.
Groetjes, Cindy
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
