Sinds zaterdag 15/4/2017 kan ik niet meer aanloggen met mijn account cn089313.
Blijkbaar wordt ..@compaqnet.be beheerd door Skynet (Proximus, Belgacom..).
Oorspronkelijk is dit opgezet door Compaq en Belgacom als gratis emailservice.
In mijn mail-client zie ik volgend bericht
Voor het account Compaqnet (cn089313) kunnen geen berichten verzonden of ontvangen worden. Er is een onjuist wachtwoord ingevoerd. De volgende keer dat er berichten worden verzonden of ontvangen, moet een gebruikersnaam en wachtwoord voor dit account worden ingevoerd.
Serverfout: 0x800CCC90
Reactie van server: -ERR invalid user name or password.
Server: 'pop.compaqnet.be'
Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC92
Protocol: POP3
Poort: 110
Beveiligd(SSL): Nee
Waar kan ik terecht om mijn account/paswoord te laten resetten ?
Hoe en door wie worden de @compaqnet.be gebruikers beheerd ?
Via internet vind ik voor compaqnet.be enkel doorverwijzingen naar Skynet.
Proximus helpdesk heeft gemeld dat de reset was gebeurd tgv spam.
Ik heb persoonlijk niets gewijzigd aan het paswoord.
De helpdesk heeft me verder doorverwezen naar verschillende diensten maar nergens kon men mij verder helpen.
Ik gebruik dit account al sinds januari 2000. Dit account wordt dikwijls gebruikt als account /contactadres voor verschillende websites.
Wie kan me verder helpen ?
Vraag
Problemen aanloggen @compaqnet.be mailserver
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.