Skip to main content
Vraag

Bbox lichtjes branden, maar geen internet

  • April 25, 2017
  • 9 reacties
  • 398 Bekeken

Via mijn laptop zag ik tussen de netwerken mijn wifi staan, er was verbinding en de balkjes stonden vol, maar ik kon niet surfen. Mijn laatste factuur was laattijdig betaald, ik vermoedde dat om die redenen het internet afgesloten was ofzo. Ik heb vervolgens alles betaald, maar er verandert niets. Ik kan mijn netwerk zien, de balkjes staan vol en de lichtjes op mijn bbox branden. het lichtje van "internet" flikkert. Ik heb de bbox al eens aan en uit gezet, en gereset. Het blijft hetzelfde, zowel op laptop als op gsm.
Ligt dit aan een synchronisatieprobleem?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

9 reacties

  • April 25, 2017
is je internet volume misschien op kijk eens op http://proximus.be/myproximus
want dan val op een lage internetsnelheid
het kan ook zijn dat je wifi kanaal te veel gestoord worden en kan je misschien eens je wifi van je bbox op een ander kanaal zetten.
  • https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_channel_wifi/particulieren/support/internet/internet-thuis/wifi-netwerk/sneller-surfen-door-het-wifi-kanaal-te-wijzigen.html

Als er één van je toestellen de wifi op 5GHz (alleen voor B-box 3) ondersteunt kan je deze eens proberen ipv de 2.4 wifi band.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • April 25, 2017
Dag Lynn,

kan ik via privé je lijn nummer of klanten nummer krijgen, dan controleer ik het.
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
MVG,

Wim

  • Auteur
  • Apprentice
  • April 26, 2017
Bedankt voor je antwoord Francklin. Het ligt niet aan mijn verbruik. Ik zie dat ik maar 1,90GB/100GB heb verbruikt in april. Alles was OK, tot en met 4 april. En dan plots, niets meer. Ik verbruik ook niets meer, want ik zie in mijn geschiedenis geen enkele registratie meer daarna.

Ik heb Wim VL ondertussen een privébericht gestuurd, afwachten dus.

  • Apprentice
  • April 26, 2017
WIj hebben momenteel ook geen internet.

  • April 26, 2017
heb je de b-box al herstart door 5 hem seconden stroomloos te zetten.

  • Apprentice
  • April 26, 2017
dit hebben we gedaan, maar helpt niet

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • April 26, 2017
kan je me je vast lijnnr of klantennr doorgeven via privebericht ?

dan kijk ik het voor je ook even na

Mvg
Jonathan

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • April 26, 2017
Dag NT, ik heb je lijn even uitgemeten en zie dat deze nog goed verbonden staat.

Werk je draadloos of via kabel ?

Werkt de tv nog of geeft dit ook niets meer ?

Mvg, Robrecht

Het Proximus Team

  • Apprentice
  • April 27, 2017
er was een probleem aan de kabel maar is ondertussen opgelost