Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Goedemiddag Ik ben sinds enkele uren klant bij Proximus voor mijn GSM (Mobilus), en probeer daarbij nu aan te melden bij MyProximus om de app aan te passen waarmee ik dan onbeperkt kan surfen. Ik kan helaas bij enkele functies niet aan, waaronder dus degene die ik vermoed nodig te hebben, ik krijg namelijk de volgende melding: "Oeps! Er was een technisch probleem. Kom over enkele minuten terug om uw producten te zien." Ondertussen zijn we al wel wat meer dan "enkele minuten" verder, en begin ik dus te denken dat het meer iets te maken heeft met het feit dat ik pas sinds vandaag klant ben, mede door het feit dat ik nergens (niet op dit forum en ook niet op twitter) andere mensen tegenkom die dit probleem ervaren. Hebben er nog andere mensen deze problemen? Zo neen, wat kan ik doen of wat moet Proximus doen? :) Groetjes Tim
Een maand geleden een vraag gesteld aan het Proximus team, op het forum ,nooit antwoord gekregen. Een vraag gesteld per mail, nooit antwoord gekregen . Heb dan maar gebeld met mijn vragen, goed geholpen geweest op mijn ene vraag maar negatief op de tweede vraag! Al meer dan 20 jaar klant, zouden toch wel een beetje moeite mogen doen. Ben momenteel een beetje gefrustreerd !! Mama van 3
Ik heb 2 TV-toestellen. Op het ene krijg ik het nieuwe menu te zien op de andere nog steeds het oude menu. Hoe komt dat en is daar een oplossing voor?
Het is onmogelijk om de proximus tv app op te starten op de smartphone. Ik krijg als melding dat de app niet geactiveerd is in my proximus. Ik kan in my proximus niet vinden waar ik dit kan activeren. Hoe los ik dit op?
Ik ben hier nu al meer dan een maand mee bezig. In eerste instantie werden we klant via Astel met die verstande dat we kostenloos binnen een bepaalde tijd konden opzeggen. We hebben dat dan ook getracht te doen, via mail en telefoon naar zowel Astel als Proximus. Ondanks de vele pogingen stond de monteur dan toch niet 1, maar wel 3 x voor onze deur. Uiteindelijk belde iemand van Proximus, en ik werd al helemaal blij dat ik eindelijk!!! een normaal iemand aan de lijn had, die het zou 'regelen'. Wat schetst gisteren mijn verbazing. Eerst ontvang een rekening van 59 euro voor laat afzeggen terwijl ik ruim binnen de periode zat, 2 minuten laten ontvang ik een melding wanneer de installatiemonteur langs zal komen. HOE IN HEMELSNAAM IS DIT MOGELIJK?? Dus ik probeer te bellen, heel menu doorgelopen, word ik gewoon OPGEHANGEN! Werkelijk? Wie o wie gaat me nu dan eindelijk helpen om van deze onzin af te komen? Het staat buiten kijf dat ik die rekening niet ga betalen.
Het valt mij op dat de premium catalogus er deftig op achteruit gaat. Nu zijn er enkel nog maar Proximus items beschikbaar. De overgang van Bizz naar Premium was al een zware teleurstelling, maar nu is het echt triest geworden. Zet er leuke items in die de moeite lonen om voor te sparen in plaats van waardebonnen en giften aan goede doelen .
Hallo, op 6 juni is mijn internet verbruik nog steeds niet gereset. Normaal wordt dit voor zover ik mij kan herinneren op 1/06 gereset. Indien niet, hoe kan ik weten op welke dag dit wel wordt gedaan? Ik zie dat wij ook Any freetime nog 500Mb hebben. Wat is dit juist en hoe spreken we dat volume aan? Alvast bedankt, Niki
Bijna een maand overgestapt nazr proximus, nog steeds geen werkende myproximus. Eerst problemen met registreren, wat opgelost werd. Nu reeds 2 weken een ander probleem. Als ik in myproximus wil kijken naar mijn producten en mijn verbruik krijg ik de melding: oeps! Er was een technisch probleem. Kom over enkele minuten terug... Dit is al 2 weken zo. Kan dit nu niet eens opgelost worden zodat eindelijk alles eens werkt zoals het hoort?
Na inloggen op MyProximus krijg ik volgende fout indien ik Premium Club punten wil bekijken; "U hebt geen toegang tot deze toepassing Het spijt ons, maar u hebt niet de juiste toegangsrechten om gebruik te maken van deze toepassing" Wie kan helpen?
Geachte Klaarblijkelijk is het niet mogelijk een "normale" mail te sturen naar Proximus als je een klacht hebt of iets te melden hebt. Voor de dienstverlener is het blijkbaar niet mogelijk om dit rechtsgeldig medium direct beschikbaar te maken voor klanten. Nergens is een mail adres te vinden ofschoon de site met grote letters meld: "Stuur een e-mail voor contact....". Dan maar even op deze wijze omdat bellen tijd kost en tijd kost geld... ook voor mij. De laatste keer heb ik anderhalf uur met Proximus aan de telefoon gehangen om mijn probleem proberen duidelijk te maken en dat is maar deels gelukt. Daar heb ik nu dus geen zin meer in tenzij ze mijn kosten vergoeden. Vandaar dit bericht. Tja volgens de Proximus medewerker vandaag aan de telefoon heeft men geen e-mail adres. Zelfs niet naar een direct mederwerker om e.e.a. uit te leggen... Eventueel gevolgd door een brief. Anno 2017 nog altijd mits aangetekend zeker dat de boodschap dan aankomt. Tja als een direct e-mail adresje
Gezien Proximus blijkbaar niet per email gecontacteerd wenst te worden, dan maar proberen via deze weg : Op 26 april 2017 heb ik mijn abonnement bij Proximus opgezegd en dit via het online formulier, rekening houdend met 1 maand vooropzeg betekende dit dat mijn contract moest beëindigd worden op 26 mei 2017. Ik kreeg hiervan een bevestiging van jullie op 26 april 2017. Tot mijn verwondering werd er nu toch nog een factuur voor juni 2017 opgemaakt, welke ik uiteraard niet zal betalen. Gelieve na te zien wat er verkeerd is gelopen bij Proximus en ik veronderstel dat deze factuur zal geannuleerd worden ? Alvast bedankt
Beste, Afgelopen weekend doorgegeven dat ik mijn internetabonnement wil upgraden van internet start naar internet maxi. Aangezien mijn verbruik voor het eerst op is en internet nu super traag is. Wanneer word dit nu opgelost? Zit met een groot probleem nu internet thuis niet werkt... Alvast bedankt
Beste, Het komt nog steeds voor dat je een lopende opname niet kan herstarten. bvb: het nieuws van 7 uur om 7u15 starten (opname lopend ) => dan spring je direct naar de live uitzending . Enkel herstarten van de decoder (v5) is een oplossing (omslachtig en lastig) Is hiervoor al een oplossing in de maak? mvg Davy
Voor de ene of andere reden kan ik niet meer live naar Vitaya kijken. Dit is de enigste zender waarmee ik problemen heb. De zender zelf werkt de eerste 5seconden maar nadat zenderbalk verdwijnt stopt hij met spelen. Komt dan na een tijdje op Onverwacht Probleem. Via TV replay kijken lukt wel. Modem herstart en nadien decoder laten herstarten maar dit geeft nog steeds hetzelfde probleem
Waar blijft mijn norton die ik zaterdag besteld heb?
Vanaf morgen mogen prepaid gsm's zonder identificatie niet meer. Dat wist ik. Ik ben in deze periode toevallig van werkgever veranderd. Om mijn nummer gemakkelijk van een bedrijfscontract naar een ander te brengen, ben ik via een prepaid gegaan. Dan moeten er net iets minder handtekeningen gezet worden. Maar ik heb me wel netjes in orde gezet met de identificatieverplichting. Ik heb dat ook op een sms aldus ontvangen. Vandaag ben ik door Proximus toch uitgewist. Mijn nummer bestaat niet meer. Proximus heeft zeer duidelijk een fout gemaakt. Ik ben vandaag uitgebreid aan de lijn geweest met de klantendienst en ik ben ook op bezoek geweest in een proximuswinkel. Zij vonden geen oplossing. Het resultaat is dat mijn nummer niet meer bestaat en ik in het beste geval via de klachtendienst binnen de 5 dagen een antwoord krijg. Hallucinant. Ik heb er geen andere woorden voor. Proximus maakt een fout en vindt geen oplossing. Ik wil zo spoedig mogelijk mijn nummer terug. Ik gebruik dat al vele ja
ik kan nergens mijn gsm waarde vinden om af te kopen en een nieuw contract af te sluiten. ik heb een samsung s7 edge.mijn gsm is stuk en zou dus graag een ander abo nemen.mijn abo is nu 1 jaar bezig,dus in principe nog 1 jaar.kan iemand de waarde geven hiervan aub?alle iphone's staan er in maar geen s7 edge te vinden die nu nog ni zo oud zijn,he.
betreft daily travel passport van gsm 0477-275277 deze wil ik beeindigen , maar dit lukt niet via de site.
Ik heb MyProximus. En ook de TV app geinstalleerd maar er komt een melding dat deze gelinkt moet zijn aan MyProximus. Wat ook is!!! Maar het werkt niet. Hoe komt dit? Ook is mijn klantennummer onbestaand!!!
Vanmorgen heb ik gebeld naar de klantendienst van Proximus om één van mijn zes SIM-kaartjes te laten blokkeren. Alle informatie doorgegeven, over welk nummer het ging, enz... Hebben ze nu toch wel alle kaarten geblokkeerd!! En ik heb geen vaste lijn, dus kan ik alleen via Twitter of langs dit forum proberen om die kaarten opnieuw gedeblokkeerd te krijgen... Wat een ellende 😞 Hopelijk leest één van medewerkers dit forum en kunnen ze me op deze manier helpen.
Hallo heb sinds kort proximus maar ik kan niet inloggen op mijn tv app heb foto bijgevoegd van het venster dat ik krijg ook als ik naar myproximus ga krijg ik de ander bijgevoegde foto te zien , ook mijn cloud werkt ni voor te in te loggen kan iemand mij helpen dank je wel
Hoe kan ik een faktuur bekomen voor de reparatie van een Samsung S4 door Dynafix Dynafix verwijst me door naar Proximus. Na telefonisch kontakt met Proximus ging ik een faktuur krijgen. Dit is niet gebeurd. Ik heh ook reeds verscheidene email adressen geprobeerd: - questions.proximus@dynafix.com - business.info@mail.proximus.com Mvg.,
Hallo, Sinds kort hebben we een V5 compact decoder, onze oude V4 is vervagen wegens storingen. Alle opnames worden nu op de server gedaan, maar ik wou vandaag kijken naar opnames van op de zender zes op mijn smartphone. Maar ik krijg daar de knop kijken niet. Hoe komt dit? Is dit omdat de zender nog niet opgenomen is in het TV replay aanbod, normaal heeft dat er toch niets met te maken dacht ik? Het zijn toch gewoon opnames, dus deze zouden toch op alle apparaten moeten kunnen bekeken worden? Pieter
Waarom kan ik mijn facturen niet raadplegen online? Ik krijg telkens de melding dat geen admin rights heb, zou niet weten wie ze dan wel heeft aangezien ik een eenmanszaak heb. `Kunnen jullie dit asap corrigeren? Mvg Kristof
Sinds een tijd op tuttimus familus en nu merken we sinds de derde maand dat er onverklaarbare facturaties zij op het dataverbruik. Bij nazicht in 'mijn verbruik' blijkt dat telkens dit verbuik een wezenlijk verschil vertoont tov. de het gefactureerde verbruik. Soms negatief maar dan ook weer eens positief. Ik stel me dan ook grote vragen rond de juistheid hiervan. Er moet bij vermeldt dat al onze GSM toestellen een slot hebben als de datalimiet is bereikt. Dus de momenten dat een bepaald GSM nr. erover zou gaan, doet toch ook het vraagteken groter maken. Op een bepaalde factuur staat zelfs tweemaal een dataverbruik ( 1825 en dan wat lager nog eens 6196,425) Ik zou hierbij toch met klem willen vragen om dit ASAP eens na te kijken, dit gaat telkens over bedragen van +/- 60€. En hoe kan het dat deze verschillen zich kunnen manifesteren? Wat performantie betreft kan ik hier niet van een echt klantgericht systeem spreken. Als ik dan via mijn 'myproximus' , een 'klacht-vraag wil stel
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.