Goedemiddag
Ik ben sinds enkele uren klant bij Proximus voor mijn GSM (Mobilus), en probeer daarbij nu aan te melden bij MyProximus om de app aan te passen waarmee ik dan onbeperkt kan surfen.
Ik kan helaas bij enkele functies niet aan, waaronder dus degene die ik vermoed nodig te hebben, ik krijg namelijk de volgende melding: "Oeps! Er was een technisch probleem. Kom over enkele minuten terug om uw producten te zien."
Ondertussen zijn we al wel wat meer dan "enkele minuten" verder, en begin ik dus te denken dat het meer iets te maken heeft met het feit dat ik pas sinds vandaag klant ben, mede door het feit dat ik nergens (niet op dit forum en ook niet op twitter) andere mensen tegenkom die dit probleem ervaren.
Hebben er nog andere mensen deze problemen? Zo neen, wat kan ik doen of wat moet Proximus doen? :)
Groetjes
Tim
Antwoord
Technische problemen bij MyProximus?
Beste antwoord door CindyD
Hoi HC! Het verbruik wordt via 4G berekend, aangezien WiFi onbeperkt is. De app kijkt na wat er van mobiel volume verbruikt is, niet van de vaste producten. Groetjes, Cindy
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.