Skip to main content

Vitaya

  • May 26, 2017
  • 16 reacties
  • 393 Bekeken

Voor de ene of andere reden kan ik niet meer live naar Vitaya kijken. Dit is de enigste zender waarmee ik problemen heb.

De zender zelf werkt de eerste 5seconden maar nadat zenderbalk verdwijnt stopt hij met spelen. Komt dan na een tijdje op Onverwacht Probleem. Via TV replay kijken lukt wel.

Modem herstart en nadien decoder laten herstarten maar dit geeft nog steeds hetzelfde probleem
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

16 reacties

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • May 26, 2017
Ik vermoed dat er een tijdelijk probleem zal zijn met deze zender in je regio, ik geef het alvast door aan de betrokken dienst.

Bever
Forum|alt.badge.img+1
  • Apprentice
  • May 26, 2017
ik vermoed dat er tegenwoordig overal nogal veel problemen opduiken.

Alexander
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • May 27, 2017
Wanneer komt Vitaya bij Proximus in HD? Bij Telenet is die zender al enige tijd in HD te zien.

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • May 29, 2017
Steven, het probleem zou moeten opgelost zijn.

Bever
Forum|alt.badge.img+1
  • Apprentice
  • May 29, 2017
dan heb jij die zender toch in HD? veel verschil maakt het voor jou niet uit als je zelfs twee operators kan nemen. dit kan ik zelfs niet of ik moet hier alle HD zenders buiten gooien en mijn internet verlagen naar het laagste niveau;

Forum|alt.badge.img+2
  • Practitioner
  • May 29, 2017
dan heb jij die zender toch in HD? veel verschil maakt het voor jou niet uit als je zelfs twee operators kan nemen. dit kan ik zelfs niet of ik moet hier alle HD zenders buiten gooien en mijn internet verlagen naar het laagste niveau;

huh ? leg dat eens uit ? hebt ge minder dan 6Mbps bandbreedte ? of Hoeveel HD streams hebt ge dan wel tegelijk? (met een V5-C is er dat één denk ik .. die waar ge naar kijkt)

  • Apprentice
  • May 29, 2017
Heb al sinds donderdag hetzelfde probleem met Vitaya. Hij speelt 5 seconden goed en dan is het alsof iemand op pauze drukt. Stil beeld. Opnemen gaat ook niet want wilt de opgenomen programma's niet afspelen door die fout. Heb juist nog eens gekeken omdat probleem zou opgelost zijn maar hier dan toch nog niet.

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • May 29, 2017
Dag Lesley, heb je dit ook alleen bij vitaya of ook nog op andere zenders ?

  • Apprentice
  • May 29, 2017
Alleen bij Vitaya. Al de andere zenders spelen zonder problemen.

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • May 29, 2017
Ik heb het door gegeven aan ons Tv team om eens te kijken.

  • Apprentice
  • May 29, 2017
Had deze morgen ook al eens een mail verzonden maar tot nu toe geen anwoord op gekregen. Dit gaat dus duidelijk sneller. Hopelijk kunnen jullie een oplossing vinden.

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • May 29, 2017
We vragen dit na....

  • Apprentice
  • May 29, 2017
Hier zelfde probleem. Sinds zaterdag valt Vitaya om de 5 seconden uit . Modem of decoder opnieuw starten lossen niets op.

  • Apprentice
  • May 29, 2017
Heb dat ook allemaal geprobeerd. Heb de decoder zelfs volledig gereset maar dat hielp ook niet. Denk echt dat het een probleem zal zijn dat proximus gaat moeten oplossen.

  • Auteur
  • Apprentice
  • June 6, 2017
Steven, het probleem zou moeten opgelost zijn. is nog steeds niet opgelost

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • June 6, 2017
De technische teams zijn op dit moment aan het zoeken naar en oplossing voor het probleem van vitaya.