Gezien Proximus blijkbaar niet per email gecontacteerd wenst te worden, dan maar proberen via deze weg :
Op 26 april 2017 heb ik mijn abonnement bij Proximus opgezegd en dit via het online formulier, rekening houdend met 1 maand vooropzeg betekende dit dat mijn contract moest beëindigd worden op 26 mei 2017.
Ik kreeg hiervan een bevestiging van jullie op 26 april 2017.
Tot mijn verwondering werd er nu toch nog een factuur voor juni 2017 opgemaakt, welke ik uiteraard niet zal betalen.
Gelieve na te zien wat er verkeerd is gelopen bij Proximus en ik veronderstel dat deze factuur zal geannuleerd worden ?
Alvast bedankt
Antwoord
Opzegging abonnement
Beste antwoord door tina.b
Beste,
excuses dat onze mailbox niet bereikbaar is.
Ik heb je producten nagekeken : ze zijn wel opgezegd en facturatie zal aangepast worden. Via dossier
29644159 vraag ik een collega dit te bekijken. Heb je zelf de domiciliering geannuleerd ?
Vriendelijke groeten
Tina
excuses dat onze mailbox niet bereikbaar is.
Ik heb je producten nagekeken : ze zijn wel opgezegd en facturatie zal aangepast worden. Via dossier
29644159 vraag ik een collega dit te bekijken. Heb je zelf de domiciliering geannuleerd ?
Vriendelijke groeten
Tina
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

