Skip to main content
Antwoord

Technisch probleem MyProximus

  • June 1, 2017
  • 3 reacties
  • 429 Bekeken

Bijna een maand overgestapt nazr proximus, nog steeds geen werkende myproximus.
Eerst problemen met registreren, wat opgelost werd. Nu reeds 2 weken een ander probleem.
Als ik in myproximus wil kijken naar mijn producten en mijn verbruik krijg ik de melding: oeps! Er was een technisch probleem. Kom over enkele minuten terug...
Dit is al 2 weken zo.
Kan dit nu niet eens opgelost worden zodat eindelijk alles eens werkt zoals het hoort?

Beste antwoord door K3vout

Mijn account werd door proximus verwijderd, waarna ik me opnieuw registreerde op myproximus.
Daarmee is het probleem opgelost. Ik zie nu alle opties, producten, verbruik...
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

  • Auteur
  • Rising star
  • Antwoord
  • June 2, 2017
Mijn account werd door proximus verwijderd, waarna ik me opnieuw registreerde op myproximus.
Daarmee is het probleem opgelost. Ik zie nu alle opties, producten, verbruik...

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • June 2, 2017
Dag K3vout

Kan je mij de login doorsturen die je gebruikt voor My Proximus

Je kan deze doorsturen via Het Proximus Team?

Dan kijk ik het voor je na.

Alvast excuses

Mvg,

Koen

  • Apprentice
  • June 7, 2017
Beste Koen van Proximus,

Ik zit met dezelfde problemen...Is het mogelijk dat ik je mijn login ook doorstuur en jullie mijn account ook verwijderen, waarna ik me opnieuw kan registeren ?

Thanks.
Tom W