Bijna een maand overgestapt nazr proximus, nog steeds geen werkende myproximus.
Eerst problemen met registreren, wat opgelost werd. Nu reeds 2 weken een ander probleem.
Als ik in myproximus wil kijken naar mijn producten en mijn verbruik krijg ik de melding: oeps! Er was een technisch probleem. Kom over enkele minuten terug...
Dit is al 2 weken zo.
Kan dit nu niet eens opgelost worden zodat eindelijk alles eens werkt zoals het hoort?
Antwoord
Technisch probleem MyProximus
Beste antwoord door K3vout
Mijn account werd door proximus verwijderd, waarna ik me opnieuw registreerde op myproximus.
Daarmee is het probleem opgelost. Ik zie nu alle opties, producten, verbruik...
Daarmee is het probleem opgelost. Ik zie nu alle opties, producten, verbruik...
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.