Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
vorige week afspraak voor herstelling op 31.5 .2017 tussen 8 en 17 u; deze afspraak wordt door proximus bevestigd per SMS en per mail. en de aanwezigheid van de klant is vereist. Dus nemen we maar verlof en hopen we dat proximus 's morgens langskomt, maar het wordt 10 u , 11u , 12u ..... Om 15 u toch eens bellen: antwoord proximus: ja hoor,de technicus komt nog langs; oke, dan blijven we nog thuis en zeggen we de sportactiviteiten van de kinderen af; om 17 u : niemand gezien; toch eens online kijken: afspraak GEMIST ? bellen naar proximus: Gemist ? neen , moet een fout zijn want voor die herstelling is er geen technieker voorzien; euh, maar deze middag hadden jullie toch gezegd dat er een technieker onderweg was ..... ? proximus: moet een fout zijn; past volgende week voor jullie ? we zullen je een SMS/mail sturen ter bevestiging van je afspraak, en je moet wel aanwezig zijn.... euh, ja dan maar zeker ....
TV app op PC werkt voorbeeldig behalve TV Replay Meestal enkel ronddraaiend klokje, soms indicatie van wachttijd ten belope van 50000 seconden, en heel soms na een poging of 5 à 7 gedurende meer dan een uur komt er plots beweging in, doch de 'aflevering' freezed na een aantal seconden of minuten. Task manager van windows (7) toont quasie geen Netwerk traffic (max 0.5%) en CPU max 66%, dus daar ligt het ook niet aan. BBox2 en andere decoder herstarten helpt niet.
Ik wou een paar maand op vakantie naar het buitenland en wou mijn lijnen laten bevriezen bij mij thuis, proximus kon dit niet dus ik ben naar telenet gegaan want hun konden dat wel. Is dit ondertussen al mogelijk?
Beste, bij het inloggen bij myProximus krijg ik volgende issue: Webpagina niet beschikbaar De webpagina op https://admit.belgacom.be/myproximus/en/customs/notLoggedIn kan niet worden geladen vanwege het volgende: ERR_TOO_MANY_REDIRECTS Ik krijg deze zowel via jullie website also op jullie app. Kan dit verholpen worden? Mvg Frank
Wij hebben op onze appartement met 3 studenten een internetabonnement van Proximus sinds nov '16. Nu komen er hier volgend schooljaar (vanaf september) nieuwe huurders op ons appartement die graag ons internetabonnement zouden overnemen. Is het mogelijk om het abonnement te laten doorgaan op een andere naam + ander facturatie-(e-mail)adres?
Ik kan sinds gisterenavond via laptop (Outlook 2016) en smartphone geen e-mails meer ontvangen en versturen. Ook het lezen van e-mails via webmail lukt niet momenteel. Is er een probleem bij Proximus?
Ik schakel over van proximus naar scarlet een brief ter bevesting van de opzeg per 03/05/2017 ontvangen van proximus Abonnement mobile overgedragen op 26/04/2017. 17/05/2017 ontvang ik een faktuur tbv 59,73 euro, waarbij de volledige maand mei wordt aangerekend. In de winkel Marie Joseplein Oostende belt de bediende naar ? en verzekert mij dat de faktuur inderdaad niet correct is en dat er slechts 7,07 euro dient betaald te worden. 's avonds ontvang ik e-mail dat alles opgezegd wordt per 29/05/2017. ?? Ik bel onmiddellijk naar Proximus en na ongeveer 30 minuten komt men ook tot de conclusive dat er een vergissing is gebeurd. Ik krijg case nummer 29560487. Deze morgen krijg ik een kredietnota van 21,94 euro. Dus weer niet juist. Er wordt nog altijd 24,88 euro voor vast telefoon mei en 4,47 euro van TV aangerekend. Volgens de mail is het dossier afgesloten. Als ik terug telefoneer naar proximus krijg ik te horen dat de case nog in behandeling is en is het einde gesprek.
Sinds gisteren zijn er hier continu haperingen in beeld en geluid op discovery science. Nog mensen met dit probleem?
De technolgie is toch iets moois. Al 2 maanden geen factuur meer gehad nadat mijn echtgenoot telefonisch een afspraak had gemaakt om onze verhuis te plannen die voorzien is voor eind juni. Na 3 telefoons bleek dat de facturen naar het nieuwe(nog onbestaande) adres werd gestuurd. Het gsm abonnement van onze dochter is sedert vorige week geblokkeerd zonder dit even te melden. Dit wordt nu hopelijk rechtgezet( Proximus heeft beloofd dat dit binnen 24 uur terug in orde zou zijn). De facturen zullen nu per post verstuurd worden, indien binnen 5 dagen niet betaald wordt het gsm abonnement van onze dochter terug geblokkeerd.Als we zelf niet gevraagd hadden wat factuuradres was had het terug misgelopen.Van communicatie is dus weinig sprake, helaas is de digitale wereld de toekomst. En ja , je kan dit allemaal raadplegen via My proximus. Helaas ben ik niet voor deze service en wil ik het op de ouderwetse manier allemaal ontvangen. Wat is het mail adres van de klantendienst . En krijgen we een t
Ik begrijp niet hoe dit zomaar kan? Ik ben sinds afgelopen week Tuttimus klant en krijg daarom gratis Netflix. De promo staat zelfs nu nog op jullie site, er staat zelfs niet bij over hoeveel maanden het gaat. Omdat ik echter mijn code, die ik per brief zou krijgen, nog niet ontvangen had belde ik de klantendienst. Daar vertelde men mij doodleuk dat die actie afgelopen is. Toen ik opmerkte dat het nu nog steeds op de website staat antwoordde de medewerker dat het wel eens kon gebeuren dat men die vergat aan te passen??? Waar gaat het naartoe met Proximus? Dit is volgens mij puur boerenbedrog! Men belooft vanalles tot ze de klant binnen hebben, en dan volgt er pure chaos, een hoop frustratie en nergens gehoor. De facturatiedienst, die werkt wel op volle toeren!
Hoi Plots is mijn 5.0 netwerk (dat ik hernoemd had lang geleden) verdwenen en zie ik 't niet terug in de lijst van beschikbare draadloze verbindingen. M'n 2.4 is er wel nog maar goed, dat is ok open voor Fon en is niet direct beveiligd, dacht ik, en ook trager. Als ik via die 192.xx etc site ga, zie ik wel m'n 2.4 en m'n 5.0 staan. Enig idee hoe mijn 5.0 plots kan verdwenen zijn en hoe ik dit weer opzet ? Dank bij voorbaat Wim
Hallo ik wou mijn adres veranderen op my Proximus maar heb per ongeluk op " gebruikers rechten opzeggen". Kan dit hersteld worden ? Maar vind nog steeds niet het onderdeel om je adres te wijzigen niet
Beste, Ik zou graag als bestaande klant willen overschakelen naar het Tuttimus pack en daarbij samsung S8 plus. Nu krijg ik in de winkel de melding dat dit alleen voor business klanten is maar ik zie dit nergens staan op de website. Ik snap niet echt waarom dit voor de gewone klanten niet mogelijk is.
Momenteel hebben wij 25Mbps down en 3Mbps up. Volgens de Proximus speed test zouden we meer moeten kunnen halen maar ik kan het nu niet nakijken omdat die onbereikbaar is (The page isn’t redirecting properly). Ik gok dat het minimum 27Mbps down en 4Mbps up was. En nu ben ik dus op zoek naar de oorzaak waardoor we dat niet halen. Onze binnenbekabeling was niet ideaal. In de NTF2007 vertrokken aftakkingen zowel vanaf de groene als de blauwe klemmen naar ongeveer 8m verder waar de telefoon en de modem stonden. Die kabels liepen naast elkaar in een kabelgoot waar ook nog stroomkabels en netwerkkabels in liggen. Ik heb die blauwe aftakking losgekoppeld en de modem zit nu rechtstreeks in de filter die bovenop de NTF2007 zit. De groene aftakking bestaat nog. Daarmee is de gemiddelde SNR marge van 9.2dB naar 11.9dB gegaan en als ik nu (twee weken later) kijk zou het zelfs 12.2dB zijn. De SNR is ook wat hoger en de attenuation wat minder (maar lijkt mij nog altijd vrij hoog voor onze
Als ik bel naar proximus help en mijn nummer in toets krijg ik geen info buiten de melding dat ik ooit wel een sms zal krijgen. Dit is geen manier van doen, ik moet weten of er binnenkort een oplossing komt of niet gezien ik van huis uit werk. Vandaag ben ik noodgedwongen de files in antwarpen gaan aandikken, ik hoop dat ik het morgen niet op ieuw moet doen. Kan iemand zeggen of en waar ik een klacht kan indienen? Opvolgen klacht kan wel op de site... Van 1 richtingsverkeer gesproken. Het is echt niet meer de eerste maal dat ik dit aankaart en ben teleurgesteld in proximus en dat na bij 25 jaar trouwe klant te zijn geweest.::::
Beste, Sinds een tijdje al klant bij Proximus. Dit probleem ben ik echter al een paar keer tegen gekomen en nu wou ik toch even om hulp vragen. Wanneer ik bepaalde programma's of serie's wil opnemen stel ik dit in via de tv-gids 'opname serie'. Voor de meeste geeft dit geen enkel probleem en neemt hij vlot alle afleveringen op. Echter zijn er andere programma's waarbij het niet lukt om zelfs maar 1 aflevering op te nemen. Wanneer ik dan wil kijken kom ik telkens opnieuw tot de vaststelling dat dit niet terug te vinden is in de opgenomen programma's. Als ik dan ga kijken in de tv-gids staat hij wel degelijk geprogrammeerd om de volledige serie op te nemen. (concrete voorbeelden recent en in het verleden: de mol, helden van bij ons, grey's anatomy,...) Hierin zit dus geen regelmaat van zender of tijdstip. Kan dit verholpen worden? Met vriendelijke groeten,
Op 24/5 heb ik telefonisch mijn gsm abonnement laten wijzigen van smart+15 naar mobilus S. Er is duidelijk aan de telefoon meegedeeld dat ik geen vaste lijn moest hebben. Wat blijkt op mijn factuur staat een vaste lijn aangerekend. Dit heb ik duidelijk niet gevraagd. Mijn klacht is nog steeds niet behandeld, waardoor ik nu een factuur heb die volledig niet klopt. Er zijn zelfs enkele sms-en aangerekend terwijl we gratis sms-en versturen. Het abonement moest goedkoper uitkomen niet duurder!
Wij zijn sinds een half jaar klant bij Proximus, ons Wifi bereik in huis was beter bij Telenet. Na het lezen van de tips van Proximus over het plaatsen van de modem vraag ik me af waarom de technieker deze tips niet eerst gelezen had ? Onze modem is geplaatst in een kast, op de grond vlak bij de stopcontacten voor de tv en luidsprekers terwijl ze op de Proximus site dit alles afraden ??? Wordt dit opgelost als ik een technieker laat langskomen via Happy home ? Met vriendelijke groeten, Dirk
beeld vitaya blijft nog altijd stilstaan,dit enkel deze post.Reeds klacht gedaan dossier nr29626830 nog altijd geen gevolg.
Goedemiddag. Ik ben ondertussen 2 weken klant bij Proximus, met een Tuttimus en myproximus werkt nog steeds niet zoals het moet : - in het basismenu, kan ik mijn gsm niet koppelen aan myproximus, daar staat dat dit enkel gereserveerd is voor mobile klanten ? Ben ik dat dan niet met Tuttimus ? - Als ik mijn verbruik wil raadplegen => technische storing ( al meer dan 1 week ) - Als ik mijn producten wil raadplegen => technische storing ( al meer dan 1 week ) - Premium Club => kan ik geen lid worden, is gereserveerd voor.... ? hmm...is mijn tuttimus account niet genoeg ? - als ik mijn TV wil raadplegen => technische storing Dezelfde 'problemen' heb ik met de myproximus-app.... Ik kom van Telenet en ben overgestapt naar Proximus om verschillende redenen, maar de Mytelenet-app werkt toch perfect en wordt in real time aangepast... Ook al contact gehad met proximus hierover, maar...in vain... Hopelijk wordt dit snel opgelost... Tom W
Hallo, ik ben sinds maart overgeschakeld naar Tuttimus en heb recht op 3 maanden gratis Netflix. Tot vandaag nog niets gekregen. Hoelang loeten we hier op wachten?
Avond Ik probeer al dagen mijn facturen te raadplegen om een en ander uit te pluizen en ik krijg telkens een waarschuwing dat er om technische redenen iets foutgelopen is en dat het systeem tijdlijk niet beschikbaar lijkt te zijn. Eveneens wil ik ook mijn facturatie methode veranderen en dit lijkt ook niet te werken vanwege de zelfde melding dat er technische problemen zijn met het systeem. Waarom dit zonder vragen is veranderd naar sms en email ipv een overschrijven via de post is me ook volledig een raadsel. De frustratie begint me nu wel de spuigaten uit te lopen, ik zou graag online mijn facturen willen checken omdat ik verschillende bedragen krijg toegestuurd via email en sms. Maar daarvoor moet ik er online wel aan kunnen...
bizz klant wenst klacht te formuleren aan fysieke persoon of per mail - how to ?
Ik vraag al meer dan een maand een overzicht van mijn (onrealistische) facturen. Na 4 rappel, nog steeds geen antwoord..met alle respect, maar jullie service trekt op niets..
Mijn laatste factuur ontvangen eind januari!!! In maart heb ik brief ontvangen van proximus dat er een fout gebeurd was bij hun en dat de factuur er binnen enkele dagen zou zijn; Tot op heden nog altijd niets ontvangen;We zijn nu bijna 5 maanden verder. EN NOG NIKS Heb nog eens gebeld met een medewerker en ze zouden een korting geven . Wat voor een rekening gaat dat worden???? INDIEN IK GEEN REACTIE KRIJG STAP IK OVER NAAR EEN ANDERE PROVIDER
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.