Antwoord
Plaatsing modem
Wij zijn sinds een half jaar klant bij Proximus, ons Wifi bereik in huis was beter bij Telenet. Na het lezen van de tips van Proximus over het plaatsen van de modem vraag ik me af waarom de technieker deze tips niet eerst gelezen had ? Onze modem is geplaatst in een kast, op de grond vlak bij de stopcontacten voor de tv en luidsprekers terwijl ze op de Proximus site dit alles afraden ??? Wordt dit opgelost als ik een technieker laat langskomen via Happy home ? Met vriendelijke groeten, Dirk
Beste antwoord door sabineb
Hi Dirk
Niet altijd levert dit problemen,
maar is wel zo indien problemen zijn we vragen de modem eens te verplaatsen om zeker die externe oorzaken te elimineren
soms gewoon voldoende met de modem eens op de kast te zetten ipv erin
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_trouble/particulieren/support/internet/internet-thuis/problemen-met-internet/8-tips-om-uw-wifi-te-verbeteren.html
soms verandering van kanaal nodig
wil je een happy house om dit te komen bekijken
https://www.proximus.be/nl/id_b_cb_happy_house_close_coverage/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/discover/news/wist-u-dat/happy-house-ontvangst.html
mvg sabine
Niet altijd levert dit problemen,
maar is wel zo indien problemen zijn we vragen de modem eens te verplaatsen om zeker die externe oorzaken te elimineren
soms gewoon voldoende met de modem eens op de kast te zetten ipv erin
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_trouble/particulieren/support/internet/internet-thuis/problemen-met-internet/8-tips-om-uw-wifi-te-verbeteren.html
soms verandering van kanaal nodig
wil je een happy house om dit te komen bekijken
https://www.proximus.be/nl/id_b_cb_happy_house_close_coverage/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/discover/news/wist-u-dat/happy-house-ontvangst.html
mvg sabine
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
