Hallo, ik ben sinds maart overgeschakeld naar Tuttimus en heb recht op 3 maanden gratis Netflix.
Tot vandaag nog niets gekregen.
Hoelang loeten we hier op wachten?
Antwoord
Gratis 3 maanden Netflix
Beste antwoord door Martin
Ter info: dit is wat de proximus medewerkers op het forum a enkele keren gemeld hebben:
Netflix heeft hun actie stop gezet op 15/04/17.
Gevolg is dat de code na die datum niet meer werkt.
U kan wel via de site van Netflix 1 maand gratis en vrijblijvend proberen.
stuur anders eens een PB om te zien wat ze nog eventueel voor u kunnen doen:
Privébericht sturen naar Proximus team kan je door
te klikken op deze link hier > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Netflix heeft hun actie stop gezet op 15/04/17.
Gevolg is dat de code na die datum niet meer werkt.
U kan wel via de site van Netflix 1 maand gratis en vrijblijvend proberen.
stuur anders eens een PB om te zien wat ze nog eventueel voor u kunnen doen:
Privébericht sturen naar Proximus team kan je door
te klikken op deze link hier > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

