vorige week afspraak voor herstelling op 31.5 .2017 tussen 8 en 17 u; deze afspraak wordt door proximus bevestigd per SMS en per mail. en de aanwezigheid van de klant is vereist. Dus nemen we maar verlof en hopen we dat proximus 's morgens langskomt, maar het wordt 10 u , 11u , 12u .....
Om 15 u toch eens bellen: antwoord proximus: ja hoor,de technicus komt nog langs; oke, dan blijven we nog thuis en zeggen we de sportactiviteiten van de kinderen af; om 17 u : niemand gezien; toch eens online kijken: afspraak GEMIST ? bellen naar proximus: Gemist ? neen , moet een fout zijn want voor die herstelling is er geen technieker voorzien; euh, maar deze middag hadden jullie toch gezegd dat er een technieker onderweg was ..... ? proximus: moet een fout zijn; past volgende week voor jullie ? we zullen je een SMS/mail sturen ter bevestiging van je afspraak, en je moet wel aanwezig zijn.... euh, ja dan maar zeker ....
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

