Skip to main content
Antwoord

Aan wie een klacht (bizz) te richten?

  • June 4, 2017
  • 4 reacties
  • 264 Bekeken

bizz klant wenst klacht te formuleren aan fysieke persoon of per mail - how to ?

Beste antwoord door tina.b

Beste,

je kan bellen naar 0800 22 500 of je stuurt ons een privébericht met alle info en wij noteren de klacht.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.

vriendelijke groeten

Tina
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 6, 2017
Beste,

je kan bellen naar 0800 22 500 of je stuurt ons een privébericht met alle info en wij noteren de klacht.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.

vriendelijke groeten

Tina

Beste,

Ik heb zonet een privébericht verstuurd maar ontvang geen enkele reactie.
Tot hoe laat werkt deze dienst?

Mvg
Roland Smets

  • Apprentice
  • June 6, 2017
Ik heb een maand geleden een bericht gestuurd , nog steeds geen antwoord!

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • June 7, 2017
Graag gedaan.Groetjes