Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Ik ben mijn WiFi ww kwijt en we hebben deze nergens anders opstaan! Waar kan ik mijn ww vinden ?
Bij klikken op Premium Club om punten in te ruilen blijft het Proximus wieltje draaien. Ik geraak niet verder. Proximus weet dit maar geraakt niet opgelost. Iemand een idee?
als ik mijn emails open doe dan krijg ik een ander uur dan op mijn pc kan iemend mij helpen om dit uur terug normaal te krijgen
Ik kreeg mail met het volgende ""Vanaf 1 augustus verhogen we het datavolume in je gsm-abonnement.€ 15,99 /maand dus maar € 1,99 /maand extra"" Ik heb die verhoging niet gevraagd en wil er niet voor meer betalen zoals vermeld in die mail. Graag oplossing daarvoor aub
En dan denk ik dat ik het voorlopig heb gehad met Proximus. Wordt er ineens aan m'n deur gebeld en 2 mensen van Bpost aan m'n deur met de mededeling dat ze m'n zwarte telefoon moeten komen ophalen in opdracht van Proximus. Ik val bijna van mijn stoep af van verbazing en ben sprakeloos. Ik uitgelegd dat ik helemaal van niets weet,geen bericht van Proximus,enz...Niks!! Voor zover ik me kan herinneren,heb ik die vroeger teruggebracht naar Belgacom. Ik heb al een eeuwigheid een draadloos toestel. Iemand dit ook meegemaakt??
Er is iets fout gelopen bij het uploaden en ik wens nu op een eenvoudige en snelle manier 322 foto's te selecteren en vervolgens te verwijderen. Hoe kan ik dit in de Cloud doen ?
Zonet was ik de verschillende promoties aan het bekijken. Ik had uiteindelijk de Samsung Galaxy S8 geselecteerd, samen met een Bizz Mobile M abonnement. Dit zou uitkomen op €164,46 eenmalige kost en een maandelijkse kost van €21,00 + €16,53 (samen €37,53). Ook na het klikken op vakje 'in mandje' bleven deze zelfde prijzen zichtbaar. Maar, van zodra ik klik op 'bestelling plaatsen' wordt dit plaats een éénmalige kost van €199,00 en een maandelijkse van €45,41. Heeft iemand dit nog ervaren en/of heeft hiervoor enige verklaring?
Nog eventjes en we brengen onze nieuwe V6 decoder op de markt ?. Nieuw toestel = nieuwe functionaliteiten. Uiteraard. De belangrijkste is dat deze Ultra HD of 4k zal ondersteunen. Verder zijn er nog andere leuke features zoals bepaalde vooraf geïnstalleerde apps. Wil je deze in primeur testen? Schrijf je dan vliegensvlug in via deze link (dit kan tot 28 juni 👈🏻 ). Aangezien we deze decoder willen getest zien op verschillende type lijnen/infrastructuren kunnen we niet iedereen selecteren voor deze test. Een paar weken na inschrijving krijg je een mail met de melding of je erbij bent of niet. Indien geselecteerd, verwachten we van jou dat je alle functionaliteiten test af en toe een evaluatieformulier invult Wat mag jij van ons verwachten: je krijgt toegang tot een - speciaal hiervoor opgericht - forum (eind augustus) Deze decoder zal je op donderdag 31 augustus toegestuurd worden en uiteraard moet je voor deze bijkomende decoder gedurende de hele testperi
Beste, Ik kan mijn huidig verbruik niet raadplegen via de MyProximus app. Er komt steeds "U hebt nog geen verbruik". Via de webbrowser werkt het ook niet. Dan krijg ik dit bericht "Oeps! Er was een technisch probleem. Kom later terug om uw verbruik te zien." Ik gebruik chrome en via de developer tools zie ik dat ik geen toegang krijg(zie afbeelding) Ook kan ik ook niet aan mijn facturen. Kan er iemand me helpen? Alvast bedankt
weet er iemand hoe men buiten camera online kan zetten op internet, interne internet geen probleem maar van buiten af hebben we problemen krijgen foutmelding bbox3
Ik ben nieuw bij proximus met het pakket Tuttimus. Maar onze gsm's staan mometeel op Mobilus M ? (3GB internet en 300min bellen). Volgens mijn pakket zou dit 5GB en onbeperkt bellen moeten zijn. Dit is reeds al van 12 juni. Dit zou automatisch veranderen heeft men mij vertelt. Maar de vraag is wanneer ? Of is hier iets verkeerd ?
Mijn mama heeft een gsm-abonnement op haar dubbele naam (van haar overleden echtgenoot en van haar). Vandaag, op de verjaardag van mijn overleden papa, kreeg ze een verjaardagskaart voor hem. Nogal ongepast lijkt me, aangezien deze dag voor ons sowieso heel wat herinneringen met zich meebrengt. Waar moet ik zijn om ervoor te zorgen dat ze zo geen kaartjes meer krijgt in de toekomst?
Hallo Al jarenlang trouwe (en tevreden) klant bij Proximus. Vroeger woonachtig in Dilbeek waar ik van een 50 mbps internet verbinding kon genieten. Momenteel verhuist naar Brussel Stad (Rijkeklarenstraat) waar ik mijn plan moet trekken met een maximale internetverbinding (ADSL) van 7 mbps. Bijgevolg kan ik pretty much enkel verbinding maken met 1 toestel , vaarwel Netflix - YouTube - Gaming en consoorten allemaal tegelijkertijd. Alreeds de klantendienst gecontacteerd en zij laten mij weten dat de omschakeling van ADSL naar VDSL op gang is. Toestemming nodig van lokale overheden om wegen open te breken en andere noodzakelijkheden zorgt voor vertraging. Waarvoor alle begrip. Wetende dat België en zijn vele overheden niet altijd optimaal communiceren, met andere organisaties betreffende uitvoering wegenwerken etc. Laat ik graag aan jullie (Proximus) weten dat het masterplan rond het Beursgebouw in gang is gezet (o.a. de Rijkeklarenstraat is momenteel afgesloten voor werken) ,
- krijg geen toegang tot mailbox - krijg enkel de standaard mededeling : " quota exceeded resmail-prd-imap-priv-vip.be waarna login gevolgd door mijn e-mail adres Hoe kan dit opgelost worden ?
welk nummer moet ik bellen om iemand aan de lijn te krijgen? Veel te ingewikkeld.
Na update van Windows 10 kan ik geen windows live mail meer gebruiken noodgedwongen heb ik nu mailmap van windows 10 maar daar kan ik alleen maar mails ontvangen maar geen beantwoorden of verzenden
Pure diefstal. Onder het mom van meer bytes worden meer centen gevraagd. De doorsneeklant is geen vragende voor die extra's. Dit is desinformatie. Klacht indienen bij Economische Zaken en Testaankoop.
Kan er iemand helpen met het antwoord waarom mijn decoder V5 mini geen factory reset wil/kan doen. De actuele software versie die er op staat is NTE_6.32.1.80 Volgende werkwijze gevolgd : - knopje achteraan op O gezet ( dus stroom af ) - reset knopje ingedrukt, met duidelijk geluidje dat knopje werkte en gedurende meer dan 15 sec ingedrukt gehouden - dan knopje achteraan op I gezet ( stroom terug op ) Wat er dan wel gebeurd is dat hij WAKE UP geeft en dan HELLO en de software terug opstart en connectie maakt en beeld geeft, dit proces duurt slechts vrij korte tijd. Software versie blijft dezelfde, dus heeft geen factory reset gedaan ... Heb dit proces nogmaals herhaald, maar geen factory reset ... Wat kan hiervan de oorzaak zijn of wat dient er te gebeuren ? Ro
IKvmerk op mijn laatste factuur dart er een gsmnr een 14,93 euro extra moet betalen op een verbruik van 2197,264 MB en volgens mijn gegevens die ik beschik op my proximus 2,500 GB . Hoe kan dat en moet ik dit betalen ?????? alvast bedankt mvg
Beste, Ik heb vorige week dinsdag 20 juni contact gehad met jullie facturatiedienst omtrent mijn laatste factuur, ik zou contractbreuk gepleegd hebben door van gsm nr te veranderen en daar door moesten we de tv van de actie nu betalen, en dit kon enkel opgelost worden door het nr terug actief te zetten in de bundel, ik heb daar dan ja op geantwoord en jullie medewerkster heeft dit dan gedaan en ze ging dan een credit nota opmaken i.v.m. de tv. Ze zei dat ik deze week een creditnota zou ontvangen, maar heb er nog geen ontvangen. Ik vroeg me af of er al meer nieuws was omtrent deze kwestie Dank bij voorbaat
Beste, sinds enige tijd bekom ik zeer hoge aanrekeningen zogezegd owv het verbruik. Ik ben nu overgeschakeld naar Telenet en mijn verbruik is terug op een aanvaardbaar niveau. Ik wens nu van een aantal facturen de detail te kennen en een justificatie van het verbruik. Hoe kan ik dit het best nagaan/bekomen. Ik heb momenteel geen GSM nummer meer beschikbaar omdat ik naar telenet ben overgeschakeld voor mobiele data. Rest (tv+internet) is nog bij proximus.
Is het waar dat Norton voor Mac enkel anti-diefstal bescherming en locatie-aanduiding biedt? Als je telefonisch Norton geaccepteerd hebt, hoe lang duurt het vooraleer ik dit terug vind in myProximus? En als ik Norton bestel voor 5 toestellen, moet ik dan op ieder toestel apart naar myProximus gaan, of kan ik dat sturen vanaf 1 toestel om ze allemaal te beschermen? And last but not least, wat moet je doen met bestaande al dan niet actieve antivirussoftware die reeds op het toestel staat? Geeft dit conflicten? Moet je die dan zelf verwijderen, of doet Norton dat voor jou?
Beste , Vorige maand kreeg ik weer een bedrag van 175 € aangerekend . Ik belde jullie diensten op het 0800 nr en die vertelden mij dat er inderdaad problemen waren met de mobilie data en dat sommige teveel data aangerekend waren , in mijn geval was het overdreven . Men vertelde mij er ook bij dat ze nog 106€cvan de factuur gingen halen zodat ik zeker maar 72€ moest betalen . ikkon daar mee leven en liet het zo , omdat ik op mijn proximus voortdurend mijn facturen bekijk zag ik dat bedrag niet van die 176€ gaan .Ik besloot dan maar eens terug naar jullie diensten te bellen . weer was het iemand anders met weer een volledig ander verhaal , bedrag kon er pas afgaan wanneer ik het volledige bedrag betaald heb .Als je eens kijkt naar mijn vorige facturen zal je zien dat ik dat 6 maanden geleden al meer dan 3 keer gedaan heb .Deze maand mob data zelfde verhaal , ik gebruik mijn mob data voor niets , en toch blijft hij steeds de lucht in schieten!!! Wetende dat ik 8gb in mijn bundel heb
Deze dienst werkt nog steeds niet bij ons. Vorige week heb ik de klantendienst gebeld hierover, deze persoon vertelde me dat dit wel actief stond en moet werken. Maar nog steeds niets... Hoe kan ik dit wel laten werken?
Gisteren,maandag 26-6,met de klantendienst gebeld voor een nieuwe BBox 3. Na het hele menu beluistert te hebben,eindelijk iemand aan de lijn. Na een hele uitleg zou ik doorverbonden worden. Ipv mij door te verbinden,wordt de lijn gewoon verbroken. Dus maar weer opnieuw gebeld.Weer het hele menu afluisteren,iemand anders uiteindelijk aan de lijn.Opnieuw de hele uitleg,opnieuw doorverbinden. Ergens heeft iemand van Proximus mij dan getelefoneerd. Opnieuw de hele uitleg en hij zou alles in orde maken voor een nieuwe BBox3 vandaag bij me thuis te laten leveren. Ik blijf dus de “hele” dag thuis voor de BBox3 in ontvangst te nemen. Maar niemand van Bpost komt iets leveren. Dus maar weer opnieuw met Proximus getelefoneerd voor een verzendnr. De persoon,aan de lijn,heeft alles doorzocht maar niets gevonden van mijn bestelling.Er zou dus helemaal ‘niets’ geleverd worden!!!!!!!!!!!!!!! Dus maar weer opnieuw de BBox3 aangevraagd.De persoon heeft,volgens zijn zeggen,de order ingegeven e
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.